Przetargi.pl
Dostawa materiału opałowego dla celów grzewczych budynków administracyjnych, dla których zarządcą jest Gmina Pokój, w sezonie grzewczym 2009/20010

Gmina Pokój ogłasza przetarg

  • Adres: 46-034 Pokój, ul. Sienkiewicza 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4693085 , fax. 077 4693085
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokój
    ul. Sienkiewicza 8 8
    46-034 Pokój, woj. opolskie
    tel. 077 4693085, fax. 077 4693085
    REGON: 00055034400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Gimnazjalnych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiału opałowego dla celów grzewczych budynków administracyjnych, dla których zarządcą jest Gmina Pokój, w sezonie grzewczym 2009/20010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opałowych dla celów grzewczych budynków1) administracyjnych, dla których zarządcą jest Gmina Pokój, w sezonie grzewczym 2008/2009. Szacunkowe zapotrzebowanie ilościowe, asortymentowe oraz miejsce dostarczenia opału przedstawia poniższa tabela. Szacunkowe dostawy miesięczne: miesiąc XI XII I II III razem Węgiel orzech 3 3 4 - - 10 t. Miał 20 30 30 20 20 120 t. Ekogroszek 20 20 20 20 20 100 t. Węgiel orzech musi spełniać wymagania podane poniżej: Norma Polska: PN-82.G-97003; PN-82.G-97001 - wartość opałowa co najmniej 27 000 kj/kg; - maksymalna zawartość siarki - 0,6%: - maksymalna zawartość popiołu - 8%. Miał musi spełniać wymagania podane poniżej: - wartość opałowa co najmniej 23 000 kj/kg; - maksymalna zawrtość siarki - 1%: - maksymalna zawrtość popiołu - 15%. Ekogroszek musi spełniać wymagania podane poniżej: - wartość opałowa co najmniej 27 000 kj/kg; - maksymalna zawrtość siarki - 0,7%: - maksymalna zawrtość popiołu - 8%. Podane powyżej ilości dostaw są jedynie szacunkowe a ich niewykorzystanie przez Zamawiającego nie może stanowić podstawy dla Wykonawcy o jakiekolwiek roszczenie odszkodowawcze. Dostawa materiału opałowego będzie się odbywała na zasadzie telefonicznego zgłoszenia przez pracowników Zamawiającego odpowiedniej ilości tego materiału oraz miejsca i terminu jego dostarczenia. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie posiada wiedzy o środkach transportu, którymi może dysponować Wykonawca zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji terenu pod względem możliwości wjazdu i rozładunku materiału opałowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: N/D
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminapokoj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach