Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku ogłasza przetarg
- Adres: 37200 Przeworsk, ul. Szpitalna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6491557, 6487219 , fax. 166 491 590
- Data zamieszczenia: 2019-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
ul. Szpitalna 16
37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 016 6491557, 6487219, fax. 166 491 590
REGON: 30451000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przeworsk.home.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów zużywalnych do procesu sterylizacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów zużywalnych do procesu sterylizacji zgodnie z opisem – załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy przez oferowane dostawy spełniają wymogi określone przez zamawiającego, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający oceni czy wykonawcy którzy przez oferowane dostawy spełniają wymogi określone przez zamawiającego, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów określonych w punkcie 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz dokumentów które należy dołączyć do oferty -przetargowej (tj. do daty składania ofert): - Wypełniony w całości i podpisany druk OFERTA wg. załączonego wzoru do niniejszej SIWZ zał. nr 1 - Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. - Oświadczenia że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki jakościowe i posiada dokumenty potwierdzające ich spełnienie które szczegółowo są opisane w załączniku nr. 3 do SIWZ Wykaz dokumentów, które należy przedłożyć zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 24 ust. 11 Pzp: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów)- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykaz dokumentów do złożenia których wykonawcy zostaną wezwani po otwarciu ofert w wyznaczonym przez zamawiającego terminie: - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców. - W zakresie nie uregulowanym specyfikacją, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. Dz. U. z 2016 poz. 1126). - Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej Wykonawca dołączy oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie „za zgodność z oryginałem” do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa respiratorów, bronchofiberoskopu, dekontaminatora powietrza i dekontaminatora - urządzenia do zamgławiania pomieszczeń dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2020-07-14 - Dostawa fabrycznie nowej myjni- dezynfektora do narzędzi i drobnego sprzętu medycznego wraz ze specjalistycznymi środkami do mycia i dezynfekcji
Dodano: 2020-05-12 - Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch myjni-dezynfektorów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
Dodano: 2019-11-25 - TESTY I AKCESORIA W PAKIECIE III DLA CENTRALNEJ STERYLIZACJI W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2019-08-28 - Dostawa urządzeń myjąco-dezynfekujących do kaczek i basenów
Dodano: 2019-07-03 - MATERIAŁY, OPAKOWANIA I AKCESORIA W PAKIECIE I ORAZ TESTY I AKCESORIA W PAKIECIE II DLA CENTRALNEJ STERYLIZACJI W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2019-03-25 - Zakup dezynfektorów i myjni dla SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2019-03-15 - PAKIET I - FABRYCZNIE NOWE I ZAGREGOWANE MYJNIE Z ZASILANIEM ELEKTRYCZNYM – 3 SZT. WRAZ Z INSTALACJĄ, MONTAŻEM I SZKOLENIEM PERSONELU ORAZ FABRYCZNIE NOWE OKNO PODAWCZE OTWIERANE ELEKTRYCZNIE – 1 SZT. WRAZ Z MONTAŻEM I SZKOLENIEM PRESONELU W POMIESZCZENIACH CENTRALNEJ STERYLIZACJI W NOWOBUDOWANYM BLOKU OPERACYJNYM W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY PAKIET II - FABRYCZNIE NOWA I ZAGREGOWANA MYJNIA ULTRDŹWIĘKOWA - 1 SZT. WRAZ Z INSTALACJĄ, MONTAŻEM I SZKOLENIEM PERSONELU W POMIESZCZENIACH CENTRALNEJ STERYLIZACJI W NOWOBUDOWANYM BLOKU OPERACYJNYM W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2018-09-20 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie myjni dezynfektorów
Dodano: 2018-08-29 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni w Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
Dodano: 2018-06-21