Przetargi.pl
Dostawa materiałów z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni bitumicznych z podziałem na 2 zadania: ZADANIE NR 1 – Dostawa 90 ton kationowej, szybkorozpadowej emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC; ZADANIE NR 2 – Dostawa 40 ton mieszanki mineralno – bitumicznej „na zimno” (workowanej) do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych, w temp. od -20°C do +40°C.

Powiat Piski - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 874 232 807, , fax. 0-87 4232422
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Piski - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu
    ul. Czerniewskiego 6
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 874 232 807, , fax. 0-87 4232422
    REGON: 79067601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni bitumicznych z podziałem na 2 zadania: ZADANIE NR 1 – Dostawa 90 ton kationowej, szybkorozpadowej emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC; ZADANIE NR 2 – Dostawa 40 ton mieszanki mineralno – bitumicznej „na zimno” (workowanej) do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych, w temp. od -20°C do +40°C.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów z przeznaczeniem do wykonywania bieżących remontów nawierzchni bitumicznych z podziałem na 2 zadania: ZADANIE NR 1 – Dostawa 90 ton kationowej, szybkorozpadowej emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC; ZADANIE NR 2 – Dostawa 40 ton mieszanki mineralno – bitumicznej „na zimno” (workowanej) do wbudowania w zmiennych warunkach atmosferycznych, w temp. od - 20°C do + 40°C. 1. Miejsce dostaw: - Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6; - Obwód Drogowy Nr 2 w Orzyszu, 12-250 Orzysz, ul. Polna 18. 2. Ww. ilości materiałów są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy i mogą ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych od Zamawiającego. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z rozładunkiem. 3. Materiały dostarczane będą partiami, w ilości po ok. 10 ton jednorazowo. Zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego będzie następowało w formie pisemnej (faksem lub drogą elektroniczną). Wykonawca dostarczy zamówioną partię materiałów w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 4 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Zamawiający, w pisemnym zgłoszeniu, każdorazowo określi rodzaj materiału, ilość jaką należy dostarczyć i wskaże miejsce rozładunku. Koszt transportu materiałów leży po stronie Wykonawcy. 4. Kationowa emulsja asfaltowa powinna spełniać wymagania normy PN-EN 13808:2013-10E oraz powinna posiadać certyfikaty lub świadectwa, potwierdzające spełnienie tej normy. Wykonawca przy każdej dostawie będzie zobowiązany do złożenia odpowiednich dokumentów, potwierdzających, że dostarczona emulsja spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Mieszanka mineralno – bitumiczna „na zimno” powinna być materiałem dobrej jakości: - wytworzona z drobnoziarnistej mieszanki mineralnej o uziarnieniu od 0 do 10 mm, na bazie modyfikowanego upłynnionego asfaltu drogowego; - przeznaczona do stosowania w temperaturze otoczenia od - 20°C do + 40°C; - posiadać aktualną Aprobatę Techniczną stwierdzającą przydatność mieszanki do wykonywania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych; - posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych; - posiadać certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty wraz z formularzem cenowy; - Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.; - Zobowiązanie w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu; - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach