Przetargi.pl
Dostawa materiałów wraz z mechanicznym rozplantowaniem przy użyciu koparko-ładowarki na uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów.

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów wraz z mechanicznym rozplantowaniem przy użyciu koparko-ładowarki na uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów wraz z mechanicznym rozplantowaniem przy użyciu koparko-ładowarki na uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów. 1. Dostawa obejmuje n/w materiały, podzielone na dwie części zamówienia: Część I: żużel - 500 m3 oraz mieszanka piasku i żwiru - 250 ton Część II: kruszywo betonowe (kruszone) pochodzące z recyklingu - 500 ton oraz destrukt asfaltowy - 600 ton. 2.Warunki realizacji zamówienia: 2.1.Dostawa obejmuje dowóz materiałów we wskazane miejsce przez zamawiającego wraz z mechanicznym rozplantowaniem (koparko-ładowarką) materiału. 2.2.Materiał użyty do robót musi wynosić: a)frakcja żużlu: 20- 40 mm b)frakcja mieszanki piasku i żwiru 1 - 30 mm, stosunek piasku do żwiru musi wynosić 60:40mm c)frakcja kruszywa: 16-63 mm 2.3. W przypadku stwierdzenia, że przywieziony materiał nie odpowiada wyżej określonym wymaganiom Zamawiający zastrzega możliwość natychmiastowego wstrzymania wykonywania dalszej dostawy. 2.4.Dostawa będzie się odbywać na zgłoszenie i zgodnie z poleceniem pracownika merytorycznego Urzędu Gminy, który określi termin, ilość oraz miejsce dostawy. Zgłoszenie będzie się odbywać telefonicznie lub pisemnie. 2.5. Wykonanie dostawy każdorazowo potwierdzić musi pracownik merytoryczny Urzędu Gminy na podstawie dokumentu potwierdzającego ilość dostarczonego materiału (ton, m3). 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego i terminowego wykonywania dostawy zleconej przez pracownika merytorycznego. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji dostawy w ciągu 24 godzin od chwili powiadomienia telefonicznego lub pisemnego przez zamawiającego. 2.7. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb zgłaszanych przez zamawiającego. 2.8. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom fizycznym i prawnym na skutek niewłaściwej realizacji zamówienia. 2.9. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywana jest dostawa, od chwili rozpoczęcia dostawy aż do ich zakończenia odpowiedzialny będzie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146300006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a)dla części zamówienia nr 1 i 2: wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)dla części zamówienia nr 1: Wykonawca posiada zezwolenie właściwego organu (Starostwa) do prowadzenia działalności zezwalającej na wykorzystanie odpadu (żużlu) na drogi. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: a) dla części zamówienia nr 1 i 2: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wykonaną należycie odpowiadającą swoim rodzajem ( dostawa materiałów na drogi) przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 40.000 zł brutto dla każdej części zamówienia odrębnie. Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)dla części zamówienia nr 1 i 2: posiada aktualną polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50. 000 zł. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: -dla części zamówienia nr 1 i 2: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń i dokumentów: a) dla części zamówienia nr 1 i 2: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) dla części zamówienia nr 1 i 2: aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) dla części zamówienia nr 1 i 2: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. d) dla części zamówienia nr 1: decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odzysku odpadku (żużlu) na podbudowę dróg. 2) W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) dla części zamówienia nr 1 i 2: wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wykonaną należycie odpowiadającą swoim rodzajem (dostawa materiałów na drogi) przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 40.000 zł brutto (dla każdej części zamówienia odrębnie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostawy sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następującego dokumentu: - dla części zamówienia nr 1 i 2: polisy ubezpieczenia OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł. Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP stosuje się postanowienia § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. (Dz.U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane i załącza do oferty dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale II - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny warunków spełnienia udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, według formuły: spełnia-nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaktorow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach