Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Sądowa 18
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3311031 w. 354 , fax. 052 3311031
- Data zamieszczenia: 2012-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
ul. Sądowa 18 18
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3311031 w. 354, fax. 052 3311031
REGON: 55916990970000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW WARSZTATOWYCH dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu im. J. Bednarza ul. Sądowa 18 oznaczenie sprawy ZP-PN-10/DGT/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZP-PN-10/DGT/2012 Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa materiałów niezbędnych do działalności warsztatów obsługi technicznej szpitala opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz cenowy). Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy według zamówień składanych telefonicznie przez Zamawiającego w zależności od potrzeb, zgodnie z asortymentem wskazanym w złączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa towaru do szpitala w godzinach 7:00 - 14:30, do 24 godzin od chwili zgłoszenia. Ilości określone w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda zaświadczeń podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzających, że dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, certyfikaty, karty charakterystyki) - dotyczy tylko zadania nr 3 poz. od 1 do 11, 13, 16, 19, 21 oraz zadania nr 6 poz. 1 - 4. Przetarg został podzielony na 6 zadań: 1)Zadanie nr 1 - materiały hydrauliczne (113 pozycji) 2)Zadanie nr 2 - materiały elektryczne (56 pozycji) 3)Zadanie nr 3 - materiały malarskie (21 pozycji) 4)Zadanie nr 4 - materiały meblowe (25 pozycji) 5)Zadanie nr 5 - materiały ogólnobudowlane (18 pozycji) 6)Zadanie nr 6 - płyty meblowe (4 pozycje) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 3750,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), a w przypadku złożenia ofert częściowych wadium powinno być wniesione w wysokości: 1)Zadanie nr 1 - 1350,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt); 2)Zadanie nr 2 - 1150,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt); 3)Zadanie nr 3 - 450,00 zł (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt); 4)Zadanie nr 4 - 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt); 5)Zadanie nr 5 - 300,00 zł (słownie złotych : trzysta); 6)Zadanie nr 6 - 350,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824 oraz z 2004 r Nr 145 poz. 1537). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. nr konta 07 1160 2202 0000 0000 6089 8927 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej do dnia 19.06. 2012 r. do godz. 14:00, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych i narzędzi
Dodano: 2016-04-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA REALIZACJI INWESTYCJI: PRZEBUDOWA ULICY UŁAŃSKIEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2015-11-05 - SUKCESYWNE DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA REALIZACJI INWESTYCJI: PRZEBUDOWA ULICY UŁAŃSKIEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2015-08-31 - SUKCESYWNE DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA PRZEBUDOWY ULICY SŁONECZNEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2014-08-29 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-06-13 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-05-23 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu.
Dodano: 2014-04-30 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-04-16 - DOSTAWA MATERIAŁÓW WARSZTATOWYCH dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza Świeciu oznaczenie sprawy ZP-PN-4/ DGT/ 2014
Dodano: 2014-04-07 - Wykonanie ogrodzeń na obiektach OSiR w Inowrocławiu z podziałem na 5 części: 1) zewnętrzne ogrodzenie kortów tenisowych przy ul. Przy Stawku 1, 2) wewnętrzne ogrodzenie kortów tenisowych przy ul. Przy Stawku 1, 3) zewnętrzne ogrodzenie terenu basenu odkrytego przy ul. Świętokrzyskiej 107, 4) wykonanie słupków i szlabanów na terenie Giełdy - Bazar przy ul. Krzymińskiego, w miejscach wjazdu na teren Giełdy - Bazar, 5) wygrodzenie budynku zaplecza sportowego, boiska bocznego przy ul. Krzymińskiego 4 b.
Dodano: 2014-03-31