Przetargi.pl
Dostawa materiałów uszorstniających i środków chemicznych

Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89100 Nakło nad Notecią, ul. Młyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 855 731 , fax. 523 855 731
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią
    ul. Młyńska 5
    89100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 855 731, fax. 523 855 731
    REGON: 9236508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpnaklo.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów uszorstniających i środków chemicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów uszorstniających i środków chemicznych do zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2018/2019 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Nakle nad Notecią z podziałem na 5 części. 3. Zamówienie obejmuje dostawy: Część I obejmuje dostawę materiałów uszorstniających i środków chemicznych na terenie gminy Sadki. Część II obejmuje dostawę materiałów uszorstniających i środków chemicznych na terenie gminy Mrocza. Część III obejmuje dostawę materiałów uszorstniających i środków chemicznych na terenie gminy Nakło nad Notecią. Część IV obejmuje dostawę materiałów uszorstniających i środków chemicznych na terenie gminy Kcynia. Część V obejmuje dostawę materiałów uszorstniających i środków chemicznych na terenie gminy Szubin. 4. Warunki techniczne jakim muszą odpowiadać środki do zwalczania śliskości zimowej: Środki chemiczne Środki chemiczne stosowane do zwalczania śliskości zimowej powinny odpowiadać warunkom określonym w następujących normach: - sól (NaCl) PN-86/C-84081/02 Materiały uszorstniające. Materiały uszorstniające stosowane do zwalczania śliskości zimowej powinny odpowiadać warunkom określonym w następujących normach: - piasek o uziarnieniu do 1 mm - inne materiały uszorstniające od 1-3 mm Mieszanki materiałów uszorstniających i środków chemicznych powinny być jednorodne i nie powinny zawierać nad ziarna – zgodnie z podanymi normami. Zawartość środków chemicznych w mieszankach – min. 25 %. 5. Miejscem świadczenia dostawy będzie teren Wykonawcy świadczącego usługi zimowego utrzymania, który wskaże Zamawiający. 6. Dostawy Wykonawca będzie wykonywał sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14211000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY wg załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SIWZ; 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach