Przetargi.pl
Dostawa materiałów uszorstniających do celów akcji ZIMA 2009/2010

Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-580 Szklarska Poręba, ul. Krasińskiego 1 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7172356 , fax. 075 7172356
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Lokalowej
    ul. Krasińskiego 1 A 1 A
    58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7172356, fax. 075 7172356
    REGON: 23088182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów uszorstniających do celów akcji ZIMA 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów uszorstniających do celów akcji ZIMA 2008/2009. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1 Temat: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do usuwania gołoledzi na drogach w sezonie zimowym 2009/2010 Wspólny Słownik Zamówień: 14440000-7 Opis: Dostawa soli drogowej w ilości 600 ton na skład przy ul. Turystycznej 2 w Szklarskiej Porębie. Dostawy soli odbywać się będą sukcesywnie, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Wymagania sprzętowe - pojazd ciężarowy o ładowności minimum 25 ton. Wymagania organizacyjne: - Zakup i transport z miejsca zakupu materiału (soli drogowej) do bazy Oddziału Komunalnego przy ul. Turystycznej 2 w Szklarskiej Porębie. - Dokonanie ważenia pojazdu wraz z ładunkiem na trasie przejazdu (BRUTTO) oraz po rozładowaniu pojazdu (TARA), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - Dostawa materiału w maksymalnym terminie 12 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: Dostawa piasku płukanego o granulacji 0,2 mm do usuwania gołoledzi na drogach w sezonie zimowym 2009/2010 Wspólny Słownik Zamówień: 14211100-4 Opis: Dostawa piasku płukanego 0,2 mm w ilości 900 ton na skład przy ul. Turystycznej 2 w Szklarskiej Porębie. Dostawy piasku odbywać się będą sukcesywnie, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Wymagania sprzętowe - pojazd ciężarowy o ładowności minimum 25 ton. Wymagania organizacyjne: - Zakup i transport z miejsca zakupu materiału (piasku płukanego) do bazy Oddziału Komunalnego przy ul. Turystycznej 2 w Szklarskiej Porębie. - Dokonanie ważenia pojazdu wraz z ładunkiem na trasie przejazdu (BRUTTO) oraz po rozładowaniu pojazdu (TARA), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - Dostawa materiału w maksymalnym terminie 12 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 144400007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.2 Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 6.3 Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.10 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp: Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: Nr załącznika do SIWZ 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3 Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca 4 Wykaz wykonanych dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 5 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach