Przetargi.pl
Dostawa materiałów, urządzeń biurowych dla Akademii Pomorskiej w Słupsku

Akademia Pomorska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego 22A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 840 53 27 , fax. 59 842 95 20
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
    ul. Arciszewskiego 22A 22A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 840 53 27, fax. 59 842 95 20
    REGON: 00000145900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl. edu..pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów, urządzeń biurowych dla Akademii Pomorskiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów, urządzeń biurowych dla Akademii Pomorskiej w Słupsku (w przewidywanych ilościach), określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie w miarę bieżącego zapotrzebowania jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport zamawianych materiałów do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Przewidywane ilości materiałów, urządzeń biurowych, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ są orientacyjne i nie rodzą po stronie Zamawiającego obowiązku ich wykupienia w prognozowanych ilościach. Dla tonerów, głowic, kaset barwiących, taśm, tuszy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia dopuszcza wszelkie ich odpowiedniki rynkowe Wyroby stanowiące przedmiot zamówienia wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia - Formularzu Cenowym muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz powinny posiadać opakowanie, opisy i etykiety w języku polskim, nazwę producenta. Wszystkie oferowane materiały biurowe, urządzenia muszą odpowiadać polskim normom oraz posiadać wymagane atesty oraz gwarancje producenta. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone tonery, głowice, kasety barwiące, taśmy, tusze wynosi 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.apsl.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach