Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg
- Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 7537286 , fax. 75 7543883
- Data zamieszczenia: 2011-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
ul. Ogińskiego 6 6
58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 75 7537286, fax. 75 7543883
REGON: 00029364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów szewnych, tasiemek naczyniowych i łat oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów szewnych, tasiemek naczyniowych i łat oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze z podziałem na 7 zadań do osobnego rozpatrywania tzn. : - szwy resorbowalne- pakiet 1 - szwy nierosorbowalne - pakiet 2 - szwy okulistyczne i laryngologiczne- pakiet nr 3 - materiały szewne różne - pakiet nr 4 - tasiemki naczyniowe - pakiet nr 5 - tasiemki naczyniowe - pakiet nr 5 a - siatki przepuklinowe- pakiet nr 6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
Dodano: 2016-07-26 - ZP/PN/2015/66-nici III
Dodano: 2015-10-28 - ZP/PN/2015/52-nici
Dodano: 2015-09-03 - ZP/PN/2015/42-nici
Dodano: 2015-07-02 - Sukcesywna dostawa materiałów szewnych z podziałem na 4 pakiety
Dodano: 2015-05-18 - Sukcesywna dostawa materiałów szewnych z podziałem na 7 pakietów.
Dodano: 2015-03-30 - PN 72/14 dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2014-11-06 - Sukcesywne dostawy materiałów szewnych.
Dodano: 2014-09-18 - jednorazowa dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 16 pakietów.znak sprawy ZP/PN/65/14/LPP
Dodano: 2014-09-17 - ZP/PN/2014/37
Dodano: 2014-06-26