Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku ogłasza przetarg
- Adres: 37200 Przeworsk, ul. Szpitalna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6491557, 6487219 , fax. 166 491 590
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
ul. Szpitalna 16
37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 016 6491557, 6487219, fax. 166 491 590
REGON: 30451000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przeworsk.home.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych z podziałem na zadania zgodnie z opisem – załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Jeżeli nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty: Wykaz dokumentów które należy dołączyć do oferty -przetargowej (tj. do daty składania ofert): - Wypełniony w całości i podpisany druk OFERTA wg. załączonego wzoru do niniejszej SIWZ zał. nr 1 - Wypełniony formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. - Bezpłatne próbki w zadaniach od nr. 1 do nr. 5 - w ilości 2 saszetek, do każdej pozycji z poszczególnych asortymentów. Na opakowaniach należy opisać nr. zadania i pozycję zadania. Próbki, nie podlegają uzupełnieniu, zostaną wykorzystane w praktyce podczas zabiegów do oceny jakościowej w związku z czym nie podlegają zwrotowi Wykonawcy po rozstrzygnięciu procedury. - Materiały informacyjne (opisy, strony katalogowe) oferowanego przedmiotu zamówienia, dotyczy zadań od nr 1 do nr 5 – w j. polskim; potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzach cenowych - na stronach katalogowych, opisach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, (np. dotyczy zadana nr. 1 poz. 2). Wykaz dokumentów, które należy przedłożyć zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów)- wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykaz dokumentów do złożenia których wykonawcy zostaną wezwani po otwarciu ofert w wyznaczonym przez zamawiającego terminie: - Bezpłatne próbki w zadaniach od nr. 6 do nr. 11 - w ilości 1 sztuki, do każdej pozycji z poszczególnych asortymentów. Na opakowaniach należy opisać nr. zadania i pozycję zadania. -Materiały informacyjne (opisy, strony katalogowe) oferowanego przedmiotu zamówienia, dotyczy zadań od nr 6 do nr 11 – w j. polskim; potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzach cenowych - na stronach katalogowych, opisach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, (np. dotyczy zadana nr. 6 poz. 2). - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających wykonawców, określające postępowanie do którego się odnosi, precyzujące zakres umocowania oraz określające osobę pełnomocnika i wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców. - W zakresie nie uregulowanym specyfikacją, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. Dz. U. z 2016 poz. 1126). - Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej Wykonawca dołączy oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie „za zgodność z oryginałem” do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych – podział na części
Dodano: 2023-05-04 - Dostawa materiałów szewnych z podziałem na pakiety
Dodano: 2020-09-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2020-06-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych, środków higienicznych oraz innych wyrobów medycznych do pielęgnacji skóry z podziałem na pakiety
Dodano: 2020-05-13 - Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych
Dodano: 2020-04-30 - PREPARATY DO LECZENIA RAN W PAKIECIE I ORAZ GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2019-10-17 - Dostawa materiałów szewnych z podziałem na pakiety
Dodano: 2019-08-30 - Dostawa materiałów opatrunkowych, środków higienicznych oraz innych wyrobów medycznych do pielęgnacji skóry z podziałem na pakiety
Dodano: 2019-05-27 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Dodano: 2019-05-15