Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ PRODUKTÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH PODCZAS ZABIEGÓW OPERACYJNYCH

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2021-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ PRODUKTÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH PODCZAS ZABIEGÓW OPERACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH ORAZ PRODUKTÓW MEDYCZNYCH STOSOWANYCH PODCZAS ZABIEGÓW OPERACYJNYCH” Asortyment został szczegółowo opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2.1. do numeru 2.12., czyli w formularzach asortymentowo – cenowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów (zadań) PAKIET I Nić syntetyczna pleciona, wykonana z kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana glikolidem i laktydem stearylowo – wapniowym, czas wchłaniania 60 – 70 dni; czas podtrzymywania tkankowego 28 – 35 dni (75 % po 14 dniach) (Załącznik Nr 2.1.) PAKIET II Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament, polidwuoksanon do ran gojących się wolniej, wchłaniający się od 180 do 210 dni o okresie podtrzymywania tkankowego minimum 6 tygodni (Załącznik Nr 2.2.) PAKIET III Nić syntetyczna, pleciona niewchłanialna (Załącznik Nr 2.3.) PAKIET IV Nić syntetyczna jednowłóknowa niewchłanialna (Załącznik Nr 2.4.) PAKIET V Nić syntetyczna, niewchłanialna, monofilamentowa wykonana z polipropylenu (Załącznik Nr 2.5.) PAKIET VI Zestawy szewne, taśmy retrakcyjne, staplery, jednorazowy drobny sprzęt medyczny stosowany podczas zabiegów operacyjnych, nić syntetyczna (Załącznik Nr 2.6) PAKIET VII Staplery, ładunki, narzędzia laparoskopowe, klipsy, ochraniacze rany (Załącznik Nr 2.7.) PAKIET VIII Siatki specjalistyczne 1 (Załącznik Nr 2.8.) PAKIET IX Siatki specjalistyczne 2 (Załącznik Nr 2.9.) PAKIET X Materiały hemostatyczne (Załącznik Nr 2.10.) PAKIET XI Nić niewchłanialna poliestrowa, lekko błyszcząca, elastyczna, odporna na rozciąganie z długotrwałym podtrzymywaniem tkanek z miękka strukturą o gładkiej powierzchni powleczona silikonem (Załącznik Nr 2.11.) PAKIET XII Siatki do naprawy przepuklin wraz z instrumentem do mocowania siatek, łaty hemostatyczne, troakar jednorazowego użytku (Załącznik Nr 2.12.) Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety (zadania). W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku Nr 2 spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej. Oferty można składać do jednej lub więcej lub wszystkich części. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w niniejszej Specyfikacji. 2.Podane przez Zamawiającego w Załącznikach Nr 2 ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 15 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości w danym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w każdym Załączniku Nr 2 przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 7.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Apteka Szpitalna”. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 15 miesięcy lub do czasu wyczerpania asortymentu w poszczególnym pakiecie począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt i dni wolnych od pracy. 4.Minimalny termin dostawy przedmiotu zamówienia to dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to siedem dni roboczych (kryterium oceny ofert). 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba elektroniczne w formie pisemnej, natomiast w pilnych przypadkach zamówienia mogą być składane telefonicznie. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną