Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6427357 , fax. 089 6469250
- Data zamieszczenia: 2015-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
ul. Władysława Jagiełły 1 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6427357, fax. 089 6469250
REGON: 51139872500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów szewnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Dostawcę do siedziby Zamawiającego materiałów szewnych do apteki szpitalnej według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety: Pakiet nr 1: Materiały szewne nr 1 Pakiet nr 2: Materiały szewne nr 2 Pakiet nr 3: Materiały szewne nr 3 Pakiet nr 4: Materiały szewne nr 4 Pakiet nr 5: Materiały szewne nr 5 Pakiet nr 6: Materiały szewne nr 6 Pakiet nr 7: Siatki do przepukliny Pakiet nr 8: Klipsy tytanowe Dla pakietów nr 1-8 oferty należy składać na całe pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietów (tj. na poszczególne pozycje). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Dostawców wniesienia wadium. Wadium za całość zamówienia wynosi: 2 664,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt cztery złote 00/100) natomiast w poszczególnych pakietach: Pakiet Nr 1 - 1 150,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet Nr 2 - 333,00 PLN (słownie: trzysta trzydzieści trzy złote 00/100) Pakiet Nr 3 - 82,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt dwa złote 00/100) Pakiet Nr 4 - 40,00 PLN (słownie: czterdzieści złotych 00/100) Pakiet Nr 5 - 532,00 PLN (słownie: pięćset trzydzieści dwa złote 00/100) Pakiet Nr 6 - 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) Pakiet Nr 7 - 365,00 PLN (słownie: trzysta sześćdziesiąt pięć złotych 00/100) Pakiet Nr 8 - 152,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt dwa złote 00/100) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto PKO BANK POLSKI Nr konta 12 1440 1101 0000 0000 0990 9818 do dnia 30.11.2015 r. do godz. 10.00. z dopiskiem WADIUM do przetargu Nr sprawy: PZOZ SA DZP 3321-30 2015r. Celem potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopie dokumentu wpłaty w ofercie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena użytkowa
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-ostroda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-25 - Sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA ELEKTROD ORAZ DRENÓW DO POMPY HISTEROSKOPOWEJ
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa materiałów medycznych, drobnego sprzętu medycznego oraz laboratoryjnego ( Przetarg II )
Dodano: 2016-07-05 - Sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa sukcesywna materiałów medycznych i weterynaryjnych do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa materiałów medycznych i drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów medycznych III
Dodano: 2016-05-18 - Osprzęt do Napędu prod. STRYKER
Dodano: 2016-05-16 - Medyczne pompy infuzyjne
Dodano: 2016-05-13