Przetargi.pl
Dostawa materiałów szewnych

Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
    ul. Niepodległości 8 8
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
    REGON: 24129721700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów szewnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa chirurgicznych materiałów szewnych wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Apteki dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o., ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Dostawa obejmuje nici, siatki, staplery, ładunki do staplerów oraz klipsy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 - Formularz cenowy. Zamawiający wymaga, aby zszywki do staplerów były tytanowe. Dotyczy Załącznika nr 8 Formularza cenowego: w kolumnie KOD PRODUKTU należy podać kod zgodny z kodem, który będzie podawany na wystawianych fakturach w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia. Nazewnictwo występujące w dowodach dostaw i fakturach powinno być zgodne z nazewnictwem określonym w załączniku nr 8 Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 8 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na każdej saszetce nici widniała data przydatności do użycia oraz kod produktu. Przedmiot zamówienia podzielony został na 26 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc: - 28.11.2013 r. dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XIX, XXI, XXII, XXIII, XXV, XXVI - 08.12.2013 r. dla części VIII, XVIII, XX, XXIV. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 200000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach