7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 80-305 Gdańsk, ul. Polanki 117
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 5526407
- Data zamieszczenia: 2012-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ
ul. Polanki 117 117
80-305 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 5526407
REGON: 19059495700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów szewnych (54/2012) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych (54/2012). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. Opakowanie jednostkowe handlowe (zbiorcze) przedmiotu zamówienia musi zawierać (w języku polskim): -nazwę wyrobu, -ilość w opakowaniu, -nazwę producenta i /lub dostawcy, -serię, -datę przydatności, -znak CE. 3.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: - Deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 107 z 17.06.2010 r. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Określone w załączniku nr 3 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmianie i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, są one wartościami maksymalnymi zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-06-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-05-18 - D10.251.28.J.2016 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-04-14 - dostawa materiałów szewnych, siatek do przepuklin, portów, sprzętu medycznego, dozowników do mydła i środków dezynfekujących
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2016-03-17 - dostawa nici (szwów) chirurgicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku, znak sprawy: PCZ.ZP.02/16
Dodano: 2016-02-18 - DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH I OKULISTYCZNYCH
Dodano: 2015-12-28 - Dostawa nici chirurgicznych (32/2015)
Dodano: 2015-10-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH CHIRURGICZNYCH I WOSKU KOSTNEGO
Dodano: 2015-08-25 - dostawa materiałów szewnych
Dodano: 2015-05-27