Przetargi.pl
Dostawa materiałów sypkich przeznaczonych do realizacji operacji pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP I

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Poniatowskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4363617 , fax. 077 4363617
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Jednoosobowa Spółka Gminy Prudnik Sp. z o.o.
    ul. Poniatowskiego 1 1
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4363617, fax. 077 4363617
    REGON: 53055665500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwikprudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów sypkich przeznaczonych do realizacji operacji pn. Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w miejscowości Niemysłowice - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sypkich tj. piasku oraz pospółki. 2. Dostawa materiałów sypkich obejmuje ich: załadunek, transport i wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (miejscowość Niemysłowice i Prudnik). Materiały sypkie zostaną użyte do wykonania podsypek, zasypek rurociągów oraz do zasypania wykopów. Zamawiający zastrzega, aby dostarczony materiał użyty do wykonania zamówienia pochodził z legalnie działającej kopalni. 3. Dostawa materiałów sypkich w poszczególnych partiach odbywać się będzie sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego w ilościach i terminach wskazanych przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą minimum na 1 dzień roboczych wstecz ustali terminy, zakres i wskaże miejsce dostawy. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o konieczności dostawy drogą telefoniczną, faxem lub e-mailem. Wykonawca zamówienia winien posiadać środki transportu samowyładowcze umożliwiające transport materiałów sypkich w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tak by jednorazowo dostarczyć minimum 12 ton wskazanego materiału. 4. Do oferty przetargowej Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą załączyć w języku polskim specyfikacje zawierające opis materiałów będących przedmiotem zamówienia (z podaniem ich producentów), świadectwa dopuszczenia stosowania w budownictwie i deklaracje zgodności na materiały sypkie. 5. Wykonawca składający ofertę musi podać nazwę producenta materiałów. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dostarcza materiały tylko tych producentów, który zostali wpisani przez Wykonawcę w ofercie. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym prawidłowy przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca winien określić numery telefonów kontaktowych i numery faksu (jeśli posiada) oraz inne ustalenia niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7. Płatności realizowane będą w cyklu comiesięcznym wg sumy ilości faktycznie dostarczonego materiału. Przed wystawieniem faktury (obejmującej dostawy z całego miesiąca) ilość dostarczonego materiału w miesiącu potwierdzona będzie spisaniem protokołu cząstkowego. Zapłata zostanie dokonana przelewem, w złotych polskich, na podstawie prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Do każdej dostawy i faktury dostawca winien załączać dokumenty WZ. 8. Wykonanie całości zamówienia zostanie potwierdzone na podstawie Protokołu Zdawczo-Odbiorczego, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę zamówienia. Protokół zostanie podpisany po dostarczeniu przez Wykonawcę wszystkich materiałów przewidzianych w zamówieniu bez zastrzeżeń i uwag na podstawie protokołów cząstkowych, po otrzymaniu wszystkich faktur VAT za materiały przekazane Zamawiającemu. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby faktury VAT za przedmiot zamówienia zawierały w swoim opisie nazwę zadania lub numer umowy dotyczący niniejszego zamówienia. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zestawienie materiałów przeznaczonych do dostawy: A) Dostawa piasku płukanego o frakcji 0-2 mm. Piasek płukany nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych (humus, trawa, korzenie itp.) i śmieci. Piasek nie może zawierać kamieni ani gliny. Wykonawca zamówienia w ofercie poda nazwę producenta piasku. Zakupiony przez Zamawiającego piasek musi posiadać aktualne atesty dopuszczenia do stosowania w budowie nawierzchni drogowych, deklaracje zgodności. Ilość planowanego zakupu piasku: 1387,0 ton. B) Dostawa pospółki o frakcji 0-31,5 mm. Pospółka nie może zawierać gliny, grud, korzeni ,śmieci itp. Wykonawca zamówienia w ofercie poda nazwę producenta materiałów sypkich. Zakupiona przez Zamawiającego pospółka musi posiadać aktualne atesty dopuszczenia do stosowania w budowie nawierzchni drogowych, deklaracje zgodności. Ilość planowanego zakupu pospółki: 3635,0 ton. 13. Gwarancja i reklamacje: Wykonawca zamówienia zobowiązany jest udzielić, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia. Okres rękojmi ustala się na 24 miesiące. Jeśli materiał dostarczony przez Wykonawcę nie będzie spełniał wymogów stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca zamówienia na własny koszt usunie materiał nie spełniający wymagań, i nie zostanie on wliczony do rozliczenia - nie otrzyma za niego zapłaty. W miejsce wadliwego materiału Wykonawca zamówienia musi dostarczyć materiał nowy, zgodny z ofertą i SIWZ, spełniający wymogi Zamawiającego w terminie 2 dni od wezwania. Za datę zgłoszenia reklamacji uznaje się datę zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, email lub listownie do Wykonawcy. Zamawiający ma prawo dokonać kontroli przedmiotu zamówienia poprzez sprawdzenie ładowności dostarczanych materiałów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwikprudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach