Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Jodłowej ogłasza przetarg
- Adres: 39225 Jodłowa, Jodłowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 146 833 053 , fax. 146 833 053
- Data zamieszczenia: 2017-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Jodłowej
Jodłowa
39225 Jodłowa, woj. podkarpackie
tel. 146 833 053, fax. 146 833 053
REGON: 85049126700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów sypkich na bazę Zleceniodawcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów sypkich na bazę Zleceniodawcy w ciągu 2017 roku w szacunkowych ilościach: Kruszywo:kruszywo kruszone 0-31,5 mm 100 ton; kruszywo naturalne 16 – 63 mm 50 ton; pospółka 0-31,5 mm 100 ton; piasek płukany 0 -2 mm 100 ton; kamień 2 - 8 mm 50 ton; żwir 2 -16 mm 50 ton. Kruszywa z kamieniołomu: mieszanka kruszywa 0 -31,5 mm 1000 ton; (kruszywo łamane o granulacji umożliwiającej zagęszczenie i zaklinowanie) mieszanka kruszywa 0 - 63 mm 50 ton; mieszanka kruszywa 4 - 63 mm 50 ton; tłuczeń sortowany 31,5 - 63 mm 50 ton; kliniec sortowany 4 - 31,5 mm 800 ton; niesort mieszanka 0,31 -5 mm 50 ton; niesort mieszanka 0 -63 mm 50 ton. B. Wymagania i obowiązki: B.1. Odbiory materiałów odbywać się będą sukcesywnie w terminach i ilościach ustalonych przez Zamawiającego transportem Wykonawcy na bazę Zamawiającego. B.2. Czas realizacji dostawy - 2 dni robocze od zgłoszenia. B.3.Odbiory materiałów dokonywane będą w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych pośredników. B.4. Do każdej faktury Wykonawca winien załączać dokumenty WZ i wydruk wagowy. B.5. Każdorazowa ilość pobranego materiału winna być udokumentowana dokumentem WZ i wydrukiem wagowym. B.6. Cena materiałów obejmuje koszty transportu i jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia. B.7. Termin płatności: minimalny termin płatności 21 dni, a maksymalny 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. B.8. Sprzęt użyty do realizacji zamówienia powinien odpowiadać ogólnie przyjętym wymaganiom, co do ich jakości jak i wytrzymałości, powinien mieć ustalone parametry techniczne i być ustawiony zgodnie z wymaganiami producenta oraz stosowany zgodnie z ich przeznaczeniem. Określone ilości materiałów sypkich są ilościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym 50 %, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tłucznia oraz klińca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Budowa chodników przy drogach powiatowych”.
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa tłucznia oraz klińca, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Budowa chodników przy drogach powiatowych”.
Dodano: 2024-03-22 - „Dostawa kamienia na remont dróg gminnych na terenie gminy Białobrzegi w 2024 roku”
Dodano: 2024-02-23 - Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa materiałów drogowych w 2023 roku
Dodano: 2023-05-02 - Dostawy kruszyw mineralnych - loco baza zamawiającego Niżatyce 161a w roku 2023
Dodano: 2023-04-12 - Dostawa materiałów drogowych w 2023 roku
Dodano: 2023-03-20 - Dostawa materiałów kamiennych do remontu dróg na terenie Gminy Sokołów Małopolski
Dodano: 2023-02-02 - Dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych w 2023 r.
Dodano: 2023-01-17 - „Dostawa materiału uszorstniającego do zimowego utrzymania dróg powiatowych; piasek (kruszywo drobne) w ilości 2500t wraz z dostawą i rozładunkiem.”
Dodano: 2022-10-20