Przetargi.pl
Dostawa materiałów stosowanych w Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów stosowanych w Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stosowanych w Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni określonych wg grup asortymentowych w Załączniku Nr 1 do SIWZ w podziale na części: Część Nr 1: Filtry do kontenerów typu Aesculap Część Nr 2: Test biologiczny do kontroli procesów dezynfekcyjnych w dezynfektorze VACUDES Część Nr 3: Chemiczny wskaźnik procesów dezynfekcji Część Nr 4: Preparat do gruntownego oczyszczania narzędzi chirurgicznych; Preparat do ręcznej pielęgnacji narzędzi chirurgicznych Część Nr 5: Środek dezynfekujący o właściwościach myjących; Test kontroli poziomu stężenia roztworu środka bójczego Część Nr 6: Środek do manualnej dezynfekcji narzędzi, szkła, tworzyw sztucznych; Preparat do mycia i dezynfekcji inkubatorów Część Nr 7: Formalina Część Nr 8: Naturalny olej myjący do skóry, narzędzi i powierzchni Część Nr 9: Serwety wykonane z włókniny kompresowej wiskozowo-poliestrowej Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymagań dotyczących jego realizacji został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 1.2 Warunki realizacji zamówienia: 1.2.1 Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie zgłoszenia Zamawiającego dokonanego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 1.2.2 Dostawa przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego w terminie od 7 do 14 dni, od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 1.2.1. 1.2.3 W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym tzn. w terminie skróconym do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 1.2.1. 1.2.4 Termin ważności oferowanych wyrobów nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy, za wyjątkiem wyrobów z Części Nr 2, dla których wymagany termin ważności to min. 1 miesiąc . 1.2.5 Dostawa wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach