Przetargi.pl
Dostawa materiałów stomatologicznych (WPS.VI-ZA/ZP-03/13)

Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 20-094 Lublin, ul. Lubartowska 58
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7473520 , fax. 081 7473520
  • Data zamieszczenia: 2013-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Lubartowska 58 58
    20-094 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7473520, fax. 081 7473520
    REGON: 43099274400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stomatologia.spzoz.lublin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów stomatologicznych (WPS.VI-ZA/ZP-03/13)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych dla WPS w Lublinie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (4 zadania). Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia - każda część będzie oceniana oddzielnie: Zadanie nr 1 - stomatologiczne techniki dentystyczne: ortodoncja + protetyka; Zadanie nr 2 - materiały ortodontyczne; Zadanie nr 3 - artykuły stomatologiczne; Zadanie nr 4 - wiertła stomatologiczne i frezy. Zamawiający nie wyłączy asortymentu ujętego w formularzach cenowych 1-4 (załącznik nr 1 do SIWZ) do odrębnych zadań. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (bez zbędnych, dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia produktów, które pochodzą z bieżącej produkcji, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej. 5. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i zakres zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 1 do Specyfikacji będące integralną częścią SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza złożenie produktów w innych opakowaniach niż podano w SIWZ, z odpowiednim przeliczeniem, z zaokrągleniem w górę do pełnych opakowań. Zasada ta dopuszczalna jest w odniesieniu do całego zamawianego asortymentu, z zastrzeżenim możliwości zaoferowania asortymentu w opakowaniach o zbliżonej wielkości (produkty będą zamawiane do różnych poradni w zależności od ich potrzeb ), z odpowiednim przeliczeniem w górę do pełnych opakowań. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. 8.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający będzie uważał materiał z podobnej grupy o zastosowaniu i właściwościach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia (co oznacza, iż oferowany asortyment ma być nie gorszej jakości niż typ określony przez Zamawiającego) a materiał będący przedmiotem zamówienia, określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pochodzący od konkretnego producenta, określa minimalne parametry jakościowe i w szczególności cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać towar, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 8.2 Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Zamawiający wymaga złożenia stosownych certyfikatów lub oświadczeń Wykonawców w celu potwierdzenia, iż asortyment odpowiada przedmiotowi zamówienia. 9. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stomatologia.spzoz.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach