Przetargi.pl
Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 2 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 3 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 4 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 5 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 6 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 7 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 8 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 9 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 10 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 11 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 12 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 13 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 14 - Materiały stomatologiczne, Pa

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 2 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 3 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 4 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 5 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 6 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 7 - Materiały stomatologiczne; Pakiet 8 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 9 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 10 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 11 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 12 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 13 - Materiały stomatologiczne, Pakiet 14 - Materiały stomatologiczne, Pa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych w podziale na 16 (szesnaście) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami (od 1 do 16), w ramach których przewidziane są dostawy materiałów stomatologicznych stosowanych w propedeutyce i profilaktyce stomatologicznej oraz stomatologii zachowawczej. 2 Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach cenowych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących załączniki od 2.1 do 2.16. W odniesieniu do dostaw objętych Pakietem 16, określonych w załączniku nr 2.16. Formularz cenowy, Zamawiający określił producenta urządzeń i materiałów stomatologicznych, mając na uwadze konsekwencje wynikające z awarii, uszkodzenia lub zniszczenia posiadanych urządzeń, spowodowanych lub związanych ze stosowaniem tzw. materiałów zastępczych, tj. innych firm niż producent urządzeń Zamawiającego lub firm przez niego rekomendowanych, a których zastosowanie może wyłączyć lub ograniczyć obowiązek wykonania naprawy serwisowej tych urządzeń. W związku z powyższym Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne tj. innych firm niż producent urządzeń posiadanych przez Zamawiającego lub rekomendowanych przez producenta ww. urządzeń, zobowiązany jest przyjąć na siebie obowiązki wykonania naprawy lub pokrycia kosztów tych napraw, zgodnie z treścią z § 3 ust. 5 - 10 wzoru umowy, w brzmieniu: 5. W przypadku awarii, uszkodzenia, lub zniszczenia urządzenia Zamawiającego spowodowanego lub związanego z używaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy, Wykonawca bezwarunkowo zobowiązuje się przywrócić to urządzenie do stanu poprzedniego ( naprawy ) w autoryzowanym serwisie producenta lub dostarczyć nowe urządzenie jeżeli nie będzie możliwa jego naprawa, a ponadto Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia w całości wszelkich szkód i kosztów które pozostają w związku z powstaniem awarii, uszkodzenia lub zniszczenia. 6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usuwaniem awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń Zamawiającego, powstałych w okolicznościach o których mowa w ust. 1, a w szczególności koszty ekspertyz związanych z oceną przyczyn awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzenia oraz ich zakresu. 7. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o każdej awarii, uszkodzeniu lub zniszczeniu posiadanego przez niego urządzenia, które zostało spowodowane lub jest związane z używaniem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie przystąpić do usunięcia takiej awarii, uszkodzenia lub zniszczenia oraz do dokonania naprawy lub dostarczenia nowego urządzenia w terminie uzgodnionym przez Strony. 8. Jeżeli uzgodnienie z Wykonawcą terminu naprawy lub dostawy, o których mowa w ust. 7, nie będzie możliwe, termin ten zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu realnych możliwości wykonania tych prac. 9. W razie nie usunięcia awarii lub uszkodzenia albo nie dostarczenia nowego urządzenia w miejsce zniszczonego, zgodnie z ust. 8, Zamawiający naprawi lub zakupi nowe urządzenia na koszt i ryzyko Wykonawcy, a Wykonawca zapłaci koszty z tym związane w terminie 14 dni od dnia przedstawienia Wykonawcy odpowiednich dokumentów poświadczających poniesienie tych kosztów. Powyższe dotyczy odpowiednio przypadku o którym mowa w ust. 6. 10. Jeżeli po powstaniu awarii, uszkodzenia lub zniszczenia urządzenia Zamawiającego zostanie ustalone, w szczególności na podstawie ekspertyzy o której mowa w ust. 6, iż materiały dostarczone przez Wykonawcę mogą w spowodować kolejną awarię, uszkodzenie lub zniszczenie urządzenia Zamawiającego, Wykonawca poza obowiązkiem naprawy lub dostarczenia nowego urządzenia, jest zobowiązany dostarczyć materiały producenta urządzeń Zamawiającego lub firmy przez niego rekomendowanej, bez dodatkowego wynagrodzenia i w odpowiedniej ilości. Przepisy ust. 8 - 9 stosuje się odpowiednio. 3 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa materiałów stomatologicznych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, odpowiednio dla Pakietów: 1) Pakiet 15 - do Zakładu Ortodoncji ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa, tel. 22 502 10 31, (1S15); 2) Pakiet 6 i 16 - do Zakładu Chorób Błony Śluzowej i Przyzębia ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 36 (1S14); 3) Pakiet 1, 2, 4, 5, 11, 12 i 13 - do Katedry Protetyki Stomatologicznej ul. 59, 02-006 Warszawa Pawilon XI A tel. 22 502 18 86 (1S12); 4) Pakiet 9 - do Zakładu Stomatologii Zachowawczej ul. Miodowa 18, 00-246 Warszawa tel. 22 502 20 32 (1S18); 5) Pakiety 7, 8 i 14 - do Zakładu Propedeutyki i Profilaktyki Stomatologicznej ul. Propedeutyki i Profilaktyki Stomatologicznej, ul. Nowogrodzka 59 pawilon XI D, 02-006 Warszawa, tel. 22 625 66 02 (1S16); 6) Pakiet 3 i 10 - do Zakładu Chirurgii Stomatologicznej ul. Nowogrodzka 59, 02-006 Warszawa tel. 502 12 42 (1S113);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach