Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego 28
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 032 7519844
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
ul. Chełmońskiego 28 28
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6164482 w. 292, fax. 032 7519844
REGON: 27064118400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów sterylizacyjnych, filmów do kamery laserowej oraz pieluch do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sterylizacyjnych, filmów do kamery laserowej oraz pieluch do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie i obejmuje sukcesywne dostawy w okresie roku od podpisania umowy. Szczegółowe informacje zawiera specyfikacja ilościowo - asortymentowa stanowiąca zał. 3.1-3.6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością (dopuszczalne jest 10% odchylenie wartości in minus) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; f) złożą terminowo ofertę, zgodną z postanowieniami SIWZ. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; c) dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt 1) zostały wykonane należycie; d) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych-złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. V pkt. 1 ppkt a i d SIWZ dla wszystkich podmiotów. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentowania. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V pkt 1 ppkt 1 SIWZ wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2016-07-27 - zakup i dostarczanie systemu zamkniętego pobierania krwi oraz sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa strzygarek chirurgicznych oraz ostrzy do strzygarek chirurgicznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa probówek do oznaczania OB wraz z najmem aparatu
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawy artykułów jednorazowego użytku
Dodano: 2016-07-22 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach Nr ref. 15/16
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony nr 26/PN/16 na dostawę wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa materiałów medycznych do SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/17/16
Dodano: 2016-07-01