Przetargi.pl
Dostawa materiałów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim w 2016r.

Zespół Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. 3 Maja 40/42
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3717880 , fax. 83 3717880
  • Data zamieszczenia: 2015-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej
    ul. 3 Maja 40/42 40/42
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 3717880, fax. 83 3717880
    REGON: 00033321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim w 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów spożywczych na zasadach określonych SIWZ. . Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów spożywczych w podziale na następujące części: Część 1 - Warzywa i owoce; Część 2 - Materiały nabiałowe; Część 3 - Jaja kurze spożywcze świeże; Część 4 - Ryby mrożone i wędzone oraz pozostałe mięso z ryb; Część 5 - Mrożonki; Część 6 - Różne materiały spożywcze; Część 7 - Mięso i wędliny; Część 8 - Pieczywo. Wielkość i asortyment dostaw w ramach danej części zamówienia będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach