Zespół Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. 3 Maja 40/42
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3717880 , fax. 083 3717880
- Data zamieszczenia: 2013-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej
ul. 3 Maja 40/42 40/42
21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 083 3717880, fax. 083 3717880
REGON: 00033321000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse.miedzyrzec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów spożywczych na zasadach określonych SIWZ. Wykaz asortymentu zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów spożywczych w podziale na następujące części: Część 1 - Warzywa i owoce; Część 2 - Materiały nabiałowe; Część 3 - Jaja kurze spożywcze świeże; Część 4 - Ryby mrożone i wędzone oraz pozostałe mięso z ryb; Część 5 - Mrożonki; Część 6 - Różne materiały spożywcze; Część 7 - Mięso i wędliny; Część 8 - Pieczywo; Część 9 - Wyroby ciastkarskie. Miejsce dostawy to stołówka internatu Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Marii Dąbrowskiej w Międzyrzecu Podlaskim ul. Czysta 25. Wielkość i asortyment dostaw w ramach danej części zamówienia będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości materiałów w formularzu cenowym i wartość dostaw mają charakter maksymalny. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia w toku jego realizacji nie może przekroczyć 30%. Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.miedzyrzec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
Dodano: 2016-06-22 - Pn 6/Ż/2016
Dodano: 2016-06-03 - Dostawy warzyw nr SZP/10/2016
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-05-04 - Dostawy warzyw, owoców i mleka
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa owoców i warzyw na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa świeżych warzyw i owoców do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie
Dodano: 2015-11-25 - Dostawy warzyw i owoców
Dodano: 2015-10-13