Przetargi.pl
Dostawa materiałów służących do produkcji i eksploatacji kart dostępu, przepustek i identyfikatorów dla potrzeb systemu przepustowego. SPRAWA NUMER: 75/2014/PN/POIN

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ozgst.wp.mil.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów służących do produkcji i eksploatacji kart dostępu, przepustek i identyfikatorów dla potrzeb systemu przepustowego. SPRAWA NUMER: 75/2014/PN/POIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów służących do produkcji i eksploatacji kart dostępu, przepustek i identyfikatorów dla potrzeb systemu przepustowego. 2. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Dostarczony asortyment ma być pierwszej jakości (odpowiadać polskim normom jakościowym PN), fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas przechowywania w warunkach magazynowych.. Pod pojęciem fabrycznie nowy ZAMAWIAJĄCY rozumie asortyment bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany, niereprodukowany i nieprefabrykowany, a także produkty nie pochodzące z recyklingu. 4. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją jakości producenta nie krótszą niż 24 miesiące, której okres ważności rozpocznie się z dniem dostarczenia do miejsca wskazanego przez ZAMAWIAJĄCEGO. Ponadto WYKONAWCA gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonego przez niego asortymentu nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. WYKONAWCA bierze pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Ewentualne naprawy sprzętu wynikłe z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych zobowiązany jest pokryć WYKONAWCA na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu przy stwierdzeniu, że naprawa była wynikiem użytkowania tonera, w terminie 14 dni roboczych. 5. Dopuszcza się części równoważne względem opisanych przez ZAMAWIAJĄCEGO o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art.30 ust.5 ustawy WYKONAWCA, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. Za równoważny przedmiot zamówienia ZAMAWIAJĄCY uzna oferowany przedmiot zamówienia o takich samych lub lepszych cechach jakościowych. W przypadku, gdy WYKONAWCA składa tzw. ofertę równoważną obowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem tj. np. specyfikację techniczną. 6. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy PZP prawem opcji objęty jest przedmiot zamówienia wyszczególniony w załączniku nr 2 do SIWZ w kolumnie formularza zatytułowanej Prawo opcji. Przez niniejszy zapis należy rozumieć, iż ZAMAWIAJĄCY zrealizuje zamówienie podstawowe, zaś fakultatywna dostawa zostanie zrealizowana na podstawie bieżących potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO oraz dostępnych środków finansowych na ten cel. 8. Rodzaj asortymentu oraz ilości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji są wskazane jako maksymalne. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zrealizowania częściowego bądź niezrealizowania zamówienia objętego prawem opcji. 9. WYKONAWCA zobowiązany jest zrealizować zamówienie objęte prawem opcji w przypadku powiadomienia przez ZAMAWIAJĄCEGO, przy czym cena jednostkowa pozostaje równa cenie określonej w zamówieniu podstawowym przedstawionej w załączniku nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301923200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium na poszczególne części w kwotach (PLN): i. część III: 7 800,00 zł ii. część IV: 3 100,00 zł osobno dla każdej z części postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 2 należy zdeponować przed terminem składania ofert do Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od poniedziałku do piątku z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie WADIUM - SPRAWA NUMER: 75/2014/PN/POIN, a kopię załączyć do oferty. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres ZAMAWIAJĄCEGO z dopiskiem: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej Nr 6021 - SPRAWA NUMER: 75/2014/PN/POIN. Dokument winien być dostarczony ZAMAWIAJĄCEMU przed terminem składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 a. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania WYKONAWCY. O uznaniu przez ZAMAWIAJĄCEGO, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek ZAMAWIAJĄCEGO. b. przy wnoszeniu wadium WYKONAWCA winien podać w formularzu ofertowym numer konta, na które należy zwrócić wadium. 6. ZAMAWIAJĄCY zwraca wadium wszystkim WYKONAWCOM niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem WYKONAWCY, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 7. WYKONAWCY, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ZAMAWIAJĄCY zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. ZAMAWIAJĄCY zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek WYKONAWCY który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. ZAMAWIAJĄCY żąda ponownego wniesienia wadium przez WYKONAWCĘ, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. WYKONAWCA wnosi wadium w terminie określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 10. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ozgst.wp.mil.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach