Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg
- Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
- Data zamieszczenia: 2015-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
ul. Sztabowa 1 1
59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
REGON: 02150908400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH INSTALACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych sanitarnych dla JW 5350 w Świętoszowie w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2). 2. Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym nazwy handlowej - producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. 3. Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. 4. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. Wszystkie te informacje powinny być napisane w języku polskim. 5. Data ważności musi wynosić minimum jeden rok od dnia dostarczenia materiałów do JW 5350 za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % czasu określonego przez producenta. 6. Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. 7. Opakowania winny być fabrycznie zamknięte, w przypadku różnic w pakowaniu fabrycznym, musi istnieć możliwość sprawdzenia zawartości opakowania oraz producenta 8. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania materiałów sanitarnych instalacyjnych kodem kreskowym tj. materiały należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowanie kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone materiały powinny być oznakowane zgodnie z § 4 pkt 1 ppkt. 4 i 5 (grupa materiałowa 4 i 5) w/w decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w § 5 dla grupy materiałowej 4 i 5 w/w decyzji. Lokalizację etykiet na opakowaniach opisuje § 5 pkt 7, 8 oraz 9 w/w decyzji. 9. Z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent (Dostawca, Wykonawca) nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu lecz nanosi go na opakowaniu np. elektroda, piasek, żwir. 10. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej (format MS EXEL) do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia wskazanych w umowie, SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 6 do w/w decyzji. Dostawca przekaże Odbiorcy wypełnioną kartę wyrobu najpóźniej w dniu dostawy 11. Wykonawca wraz z materiałami dostarczy nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej karty charakterystyki dla materiałów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z dnia 25.02.2011r.o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( Dz. U. z 2011 r. Nr 63 poz. 322 z poźn. zm). 12. Przyjęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. Protokół odbioru oraz dokumentacja dostarczona przez Wykonawcę będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. DOSTAWA: 1. Miejscem dostaw będą magazyny wskazane przez Zamawiającego 2. Dostarczenie materiałów budowlanych, farb, łączników i zaczepów gwintowanych oraz materiałów sanitarnych instalacyjnych obejmuje: przetransportowanie z miejsca składowania lub wytworzenia do magazynów Zamawiającego, rozładunek ze środka transportu i złożenie w magazynie lub we wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego miejscu 3. Magazyny Zamawiającego: - SOI Świętoszów, ul. Żagańska 2, 59-726 Świętoszów - SOI Dobre n /Kwisą, 67-320 Małomice; - SOI Żagań, ul. Bema 15, 68-100 Żagań; - SOI Bolesławiec, ul. Wojska Polskiego 54, 59-700 Bolesławiec; - SOI Głogów, ul. Wojska Polskiego 58, 67-200 Głogów. 4. Koszt transportu i ryzyko związane z dostawą towarów ponosi Wykonawca. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia: 7. materiały sanitarne instalacyjne - jednorazowo w terminie do 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Materiały mające określony termin przydatności do użycia powinny być dostarczone do Zamawiającego z min 75% rezerwą tego terminu. 8. Wykonawca będzie zobowiązany wystawiać odrębne faktury dla każdej jednostki organizacyjnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i akcesoriów sanitarnych oraz części zamiennych do urządzeń sanitarnych dla obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-16/WZŻ/2016
Dodano: 2016-02-11 - dostawa armatury sanitarnej
Dodano: 2016-02-08 - Wyposażenie obiektu basenu w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa artykułów i akcesorii sanitarnych oraz części zamiennych do urządzeń sanitarnych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-17/WZŻ/2015
Dodano: 2015-02-26 - Wyposażenie sanitarne obiektu hali basenowej w ramach Centrum Edukacyjno - Turystyczno - Sportowego w Krośnicach
Dodano: 2015-01-19 - dostawa armatury sanitarnej
Dodano: 2015-01-12 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Złotoryja
Dodano: 2014-06-03 - Dostawa artykułów i akcesorii sanitarnych oraz części zamiennych do urządzeń sanitarnych dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-25/WZŻ/2014
Dodano: 2014-04-15 - Dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów w Hotelu, Krytej Pływalni i Hali - Widowiskowo - Sportowej na terenie Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
Dodano: 2013-05-15 - Remont toalet w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu
Dodano: 2013-04-26