Przetargi.pl
Dostawa materiałów remontowo-budowlanych

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul. Szpitalna 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 041 2531443 w. 290, 2530757
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 1 1
    26-110 Skarżysko-Kamienna
    tel. 041 2531443 w. 290, 2530757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów remontowo-budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    armatura hydrauliczna, farby, rozcieńczalniki, zaprawy, płytki, masa fugowa, cement, szpachle, szyldy, klamki, zamki drzwiowe i meblowe, kratki wentylacyjne, ościeżnice, skrzydła drzwiowe, panele ścienne, ruszty metalowe pod gips - karton, wykładzina PCV
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich obowiązków, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty lub oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. Dokumenty świadczące, że firma jest uprawniona do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi np. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie o spełnieniu przez firmę wymagań ujętych w art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz.605). Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o załączone do oferty powyższe dokumenty w systemie spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Załączone dokumenty mogą być oryginałami lub kopiami oryginałów poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną po stronie Wykonawcy do występowania w jego imieniu - zgodnie z rejestrem , lub przez osobę odpowiednio umocowaną (pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo musi być oryginałem lub kopią poświadczoną za zgodność przez notariusza i musi obejmować pełny zakres czynności do których osoba jest uprawomocniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną