Przetargi.pl
Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Zakres zamówienia obejmuje projekt, wykonanie oraz dostarczenie zamawianych materiałów reklamowych, ich rozładunek i wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D do Specyfikacji. 3.Ilości materiałów podane w załączniku nr 2A, 2B, 2C, 2D są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości materiałów, a tym samym pełnej kwoty umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, ostateczną ilość zakupionych materiałów, zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 4.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): w zakresie części A-D: 22462000-6 materiały reklamowe. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem: -w zakresie części A - balony z nadrukiem firmowym -w zakresie części B - badziki, przypinki z nadrukiem, butony, -w zakresie części C - gadżety z nadrukiem firmowym, -w zakresie części D - pamięć USB. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu materiałów oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe typy materiałów wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu materiałów należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. 7.Wymagany termin realizacji zamówienia: przedmiot zamówienia realizowany będzie partiami, na podstawie zamówień wystawionych przez Zamawiającego, nie później jednak niż do dnia 30.06.2013 lub do wyczerpania środków finansowych, jakie Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji zamówień określone są w odrębnie dla każdej pozycji w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D do Specyfikacji. 8.Adres dostawy: Wykonawca dostarczy materiały reklamowe do siedziby Zamawiającego (miejsce dostawy będzie ustalane każdorazowo w zamówieniu). 9.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć partię materiałów i dokonać ich rozładunku w terminie każdorazowo uzgodnionym przez Strony, nie dłuższym niż zostało to określone w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2A, 2B, 2C, 2D do Specyfikacji. 10.Z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem Wykonawca zawiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną o planowanym terminie dostarczenia materiałów. Zamawiający może odmówić przyjęcia materiałów dostarczonych w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 08.00 - 13.00. 11.Materiały winny być dostarczone w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo i ilościowo z ofertą Wykonawcy oraz powinny być pakowane według danego numeru indeksu i oznaczone tym numerem. 12.W dniu dostarczenia materiałów, w obecności upoważnionych przedstawicieli Stron, nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z ofertą Wykonawcy oraz umową. Potwierdzeniem kompletności dostawy jest Protokół Odbioru (stanowiący załącznik nr 1 do umowy - wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) podpisany przez strony po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego. 13.W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności, o których mowa w pkt. 12 jakichkolwiek nieprawidłowości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie nieprawidłowości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin. 14.Zamówienia określające liczbę, rodzaj materiałów reklamowych w ramach danej partii, składane będą Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. 15.Dostarczenie materiałów graficznych do wykonawcy drogą elektroniczną w postaci plików CDR, JPEG, PDF. 16.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wizualizacji do 48 godzin od momentu wysłania materiałów graficznych przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia wizualizacji do 48 godzin od momentu jej otrzymania. 17.W przypadku realizacji zamówienia na materiały reklamowe zaprojektowane przez Wykonawcę, w projektach wykorzystywana będzie czcionka Palm Springs, loga oraz logotypy projektów. 18.Wszystkie materiały muszą być nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych, zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 19.Wymagany okres gwarancji: w zakresie części D - minimum 12 miesięcy. 20.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego. 21.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 22.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 23.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą będą wykonywane w polskich złotych (PLN). 24.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 25.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 26.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 27.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 28.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach