Przetargi.pl
Dostawa materiałów reklamowych - słodyczy dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej - 7 zadań

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwr.wroc.pl,http://przetargi.pwr.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów reklamowych - słodyczy dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej - 7 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych - słodyczy dla Działu Rekrutacji Politechniki Wrocławskiej obejmująca: ZADANIE NR 1 Wafel o smaku kakaowym w polewie z mlecznej czekolady. Ilość: 12 000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 a do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 a do SIWZ. ZADANIE NR 2 Marmoladki pektynowe w cukrze. Ilość: 100 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 b do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 b do SIWZ. ZADANIE NR 3 Blister z dużymi cukierkami typu mentos. Zawartość blistra: 4 drażetki o smaku miętowym. Ilość: 3 000 sztuk blistrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 c do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 c do SIWZ. ZADANIE NR 4 Chrupiące musli w saszetce. Ilość: 6 000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 d do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 d do SIWZ. ZADANIE NR 5 Suszone owoce w saszetce. Ilość: 6 000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 e do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 e do SIWZ. ZADANIE NR 6 Orzeszki ziemne, solone w saszetce. Ilość: 5 000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 f do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 f do SIWZ. ZADANIE NR 7 Chrupiące słone precelki w saszetce. Ilość: 5 000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 g do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 g do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach