Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH BYDGOSKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNEGO SP. Z O.O. W ROKU 2016

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-862 Bydgoszcz, ul. Bogdana Raczkowskiego 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 365 33 10
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.
    ul. Bogdana Raczkowskiego 11 11
    85-862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 365 33 10
    REGON: 34001127900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bppt.pl, www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH BYDGOSKIEGO PARKU PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNEGO SP. Z O.O. W ROKU 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych według szczegółowego opisu, odrębnego dla każdego zadania na rzecz Bydgoskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego sp. z o.o. w Bydgoszczy. 2. Wykonawca we wszystkich projektach graficznych uwzględniać będzie logotyp BCTW lub logotyp BCTW i maksymalnie dwa dodatkowe logotypy wskazane przez Zamawiającego w kolorystyce ustalonej przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykonawcy grafiki ze wszystkimi logotypami po zawarciu umowy. 3. Wszelkie zaproponowane przez Wykonawcę np. projekty oraz inne treści graficzne i tekstowe będą każdorazowo konsultowane z Zamawiającym i będą musiały uzyskać jego uprzednią akceptację. 4. Wykonawcy przysługuje jedynie wynagrodzenie za faktycznie zlecone, wykonane i potwierdzone przez Zamawiającego czynności wg. stawek jednostkowych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla każdego z zadań. 5. Liczby egzemplarzy wskazane w dalszej części dokumentacji stanowią wartości maksymalne. Z uwagi na to, że przedmiot zamówienia wskazuje możliwie maksymalny zakres dostaw, Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia mniejszej ilości dostaw niż przewidziana w formularzu ofertowym. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dostawę jedynie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, dlatego nie stanowi zmiany umowy zlecenie Wykonawcy mniejszej ilości dostaw niż przewidziana w formularzu ofertowym. 6. Wszystkie nośniki i materiały reklamowe będą nowe tj. wyprodukowane na potrzeby niniejszej kampanii. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone elementy zamówienia wskazanej w każdym zadaniu/ofercie Wykonawcy 8. Wykonawca zapewni transport wszystkich materiałów będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć materiały stanowiące przedmiot zamówienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta będącego siedzibą Zamawiającego. 9. Każde zadanie będzie realizowane po konsultacji i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego zwłaszcza co do poszczególnych projektów. 10. Jeżeli nie jest inaczej wskazane przy danym zadaniu, Wykonawca w terminie 4 dni roboczych od daty złożenia przez Zamawiającego zlecenia na konkretne zadanie dostarczy Zamawiającemu projekty wykonania. Wykonawca przedstawi minimum trzy znacznie zróżnicowane projekty dla poszczególnych Zadań oddzielnie. Projekty powinny być przekazane do akceptacji Zamawiającego w formie elektronicznej w formacie PDF (z zachowaniem terminu 4 dni roboczych) oraz w wersji papierowej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli projekty nie spełnią oczekiwań Zamawiającego, Zamawiający może zażądać przedstawienia dodatkowych projektów niż te, które zaproponował Wykonawca. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kolejne, nowe trzy projekty dla w/w zadań. Wykonawca ma 4 dni robocze na uwzględnienie uwag i żądań Zamawiającego. Okres zgłaszania uwag przez Zamawiającego to 4 dni robocze od momentu przekazania projektów. Czas na wniesienie poprawek przez Wykonawcę, zgodnie z sugestiami Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu poprawionych materiałów celem akceptacji to 4 dni robocze od momentu zgłoszenia poprawek. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać w projektach uwagi Zamawiającego do momentu ich ostatecznej akceptacji. Po ostatecznej akceptacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersje elektroniczne wykonanych projektów w formacie .cdr, umożliwiając ingerencję w integralność dzieła. Forma akceptacji Zamawiającego musi być wyrażona wprost w odniesieniu do konkretnego zadania zidentyfikowanego terminowo. Akceptacja Zamawiającego musi mieć charakter wyraźny. Nie dopuszcza się potwierdzenia milczącego czy dorozumianego. Oznacza to, że akceptacja projektów czy innych składowych elementów SIWZ może być wyrażona w formie pisemnej, elektronicznej lub zaprotokołowana podczas spotkania Wykonawcy z Zamawiającym. Zamawiający dokona wyboru, która forma akceptacji jest najwłaściwsza do danego zadania. 11. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany również zapewnić we własnym zakresie w przypadku zadań, które tego wymagają: a) dowóz i użycie sprzętu; b) pracowników niezbędnych do wykonania Zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia (jeśli takowe są konieczne); c) materiały podstawowe i pomocnicze z dowozem; d) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; e) prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż.; f) wywóz i utylizację odpadów pozostałych po wykonanych przez Wykonawcę czynnościach; g) uporządkowania terenu po zakończeniu prac; h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wymaganym przez Zamawiającego w umowie; i) serwis sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, który takiego serwisu potrzebuje. 12. Wszystkie elementy zamówienia muszą posiadać atesty, w tym atesty niezbędne dla użytkowania podczas imprez targowo-wystawienniczych. Urządzenia/nośniki tego wymagające powinny posiadać atesty o trudnopalności. Zamawiający ma prawo w każdym momencie żądać okazania atestów, wyznaczając Wykonawcy stosowny termin. 13. Wszystkie osoby wykonujące prace na terenie BCTW muszą posiadać stosowne uprawnienia, jeśli takowe są wymagane przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej dla każdej części zamówienia: CZĘŚĆ I - 1500 zł CZĘŚĆ II - 2500 zł 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30 maja 2016 r. do godziny 9.00. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe 05 1160 2202 0000 0002 5584 6944. W treści przelewu bankowego należy podać - Wadium w postępowaniu przetargowym na dostawę materiałów reklamowych dla części ... b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 4. Wykonawca musi wskazać, której części dotyczy wniesione wadium, tj. musi to wynikać z treści dokumentu lub z tytułu przelewu. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9. Pożądane jest, aby Wykonawca, który składa ofertę na kilka części i nie wnosi wadium w formie pieniężnej, wniósł wadium osobno dla każdej części. 10. Pożądane jest, aby Wykonawca podał numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium wniesione w pieniądzu. 11. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bppt.pl, www.bip.bpp.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach