Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6830630 w. 45 , fax. 044 6834377
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Stara Droga 85 85
97-500 Radomsko, woj. łódzkie
tel. 044 6830630 w. 45, fax. 044 6834377
REGON: 59058504100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: strony.wp.pl/pgk-radomsko
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. 100 % udziałów jest własnością gminy miasta Radomska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów przeznaczonych do przebudowy ściany elewacji frontowej budynku kotłowni w Zakładzie Ciepłowniczym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmować będzie niżej wymienione pozycje: Poz.01 Płyta warstwowa styropianowa 100 kolor blachy zew. 7035 kolor blachy wew. 9002, wymiary 1000 mm x 1021 mm, szt.7, uwaga: Blacha stalowa ocynkowana, powlekana powłoką poliestrową grubości 0,55 d - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę wg. formuły Spełnia/Nie Spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony ściśle wg wzoru druku załączonego do SIWZ - załącznik nr 1; 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 2, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 223, poz.1655 z 2007 z późniejszymi zmianami ) - załącznik nr 3; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru ) - załącznik nr 4; 10) podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy projekt umowy - załącznik nr 5; 11) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-radomsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa strażnicy OSP Łóź-Łaskowice - dostawa wraz z montażem kompletnych elementów zadaszeń szklanych oraz balustrad nierdzewnych
Dodano: 2016-06-03 - Rozbudowa strażnicy OSP Łódź - Łaskowice
Dodano: 2016-05-10 - ZP/15/2016 Dostawa materiałów budowlanych, hydraulicznych, środków do uzdatniania wody, baterii, akumulatorków, listew do komputera, przedłużaczy z uziemieniem, filtrów do klimatyzacji dla Instytutu CZMP
Dodano: 2016-04-08 - 863/PN/ZP/D/2015 - dostawa materiałów hydraulicznych i ślusarsko-stolarskich
Dodano: 2015-12-28 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu i mebli miejskich
Dodano: 2015-11-05 - 706/PN/ZP/D/2015 Dostawa materiałów hydraulicznych i ślusarsko-stolarskich
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa materiałów hydraulicznych i ślusarsko-stolarskich
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa artykułów hydraulicznych do Zakładu Karnego w Łowiczu
Dodano: 2015-07-03 - Dostawa materiałów budowlanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM-CSW w Łodzi PN/434/ZP/D/2014
Dodano: 2014-06-27