Przetargi.pl
„DOSTAWA MATERIAŁÓW PROTETYCZNYCH, W PODZIALE NA 6 (SZEŚĆ) PAKIETÓW” nr sprawy: SPL/43/PN/2020

Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 526 42 17 , fax. 261 874 170
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Nowowiejska 31
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 526 42 17, fax. 261 874 170
    REGON: 13280825000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA MATERIAŁÓW PROTETYCZNYCH, W PODZIALE NA 6 (SZEŚĆ) PAKIETÓW” nr sprawy: SPL/43/PN/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia PAKIET nr 1 – AKRYLE, zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy. 3.2. Przedmiot zamówienia PAKIET nr 2 – PORCELANY, zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy. 3.3. Przedmiot zamówienia PAKIET nr 3 – KOMPOZYTY, zgodnie z Załącznikiem nr 2C do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy. 3.4. Przedmiot zamówienia PAKIET nr 4 – RÓŻNE MATERIAŁY PROTETYCZNE, zgodnie z Załącznikiem nr 2D do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy. 3.5. Przedmiot zamówienia PAKIET nr 5 – POZOSTAŁE MATERIAŁY PROTETYCZNE, zgodnie z Załącznikiem nr 2E do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy. 3.6. Przedmiot zamówienia PAKIET nr 6 – ZĘBY, zgodnie z Załącznikiem nr 2F do SIWZ – Opisem przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy. 3.7. Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia, zawarte są ponadto we wzorze umowy – stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.8. Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 3.9. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141800-8 – wyroby stomatologiczne; 33141810-1 – tworzywa do wypełnień; 33141820-4 – korony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141800-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium a) w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych) – Część 4 pn. Różne materiały protetyczne 11.2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium musi odpowiadać co najmniej okresowi związania ofertą. 11.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach. a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 11 1130 1017 0020 1472 7520 0001 (w Banku Gospodarstwa Krajowego) z dopiskiem właściwym dla danej części zamówienia: „wadium dot. przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów protetycznych, – Część 4 pn. Różne materiały protetyczne, nr sprawy: SPL/43/PN/2020”. 11.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione: a) wnoszone w formie pieniądza zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; b) wnoszone w pozostałych formach – Wykonawca załączy oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 11.6. W przypadku wadium wnoszonego w jednej z form, o których mowa pkt 11.3. lit b) – e) powyżej, w treści tych dokumentów winien zostać zawarty zapis, zgodnie z którym podmiot udzielający gwarancji/poręczenia zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo oraz na pierwsze żądanie Zamawiającego, do wypłacenia na jego rzecz pełnej kwoty wadium w terminie maksymalnie 30 (trzydziestu) dni od daty zgłoszenia żądania. Brak powyższego zapisu będzie skutkował uznaniem przez Zamawiającego, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Niedopuszczalne jest wprowadzenie jakichkolwiek warunków ograniczających wypłacenie wadium Zamawiającemu. 11.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, gdy zaistnieje jedna z okoliczności wyszczególnionych w art. 46 Ustawy, tj.: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.11. lit. d) poniżej; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy (pkt 11.8. lit. a) powyżej), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.12. Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym Postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2. Wykonawca, w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach