Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu „Nie dla narkotyków – zwiększenie skuteczności policji w zakresie przeciwdziałania przestępczości narkotykowej na terenie przygranicznym polsko niemieckim / Erhöhung der Effizienz der Polizei im Bereich der Prävention von Drogenkriminalität im deutsch- polnischen Grenzraum/ PLSN.04.01.00-02-0001/15/ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020/ Kooperationsprogramm INTERREG Polen – Sachsen 2014 -2020

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 930156216
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu „Nie dla narkotyków – zwiększenie skuteczności policji w zakresie przeciwdziałania przestępczości narkotykowej na terenie przygranicznym polsko niemieckim / Erhöhung der Effizienz der Polizei im Bereich der Prävention von Drogenkriminalität im deutsch- polnischen Grenzraum/ PLSN.04.01.00-02-0001/15/ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska – Saksonia 2014-2020/ Kooperationsprogramm INTERREG Polen – Sachsen 2014 -2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: notatników formatu A4, długopisów metalowych, wskaźników laserowych, Opasek odblaskowych, rozgałęziaczy USB, toreb bawełnianych, długopisów z USB 4GB, teczek formatu A4, kubków termicznych z grzałką 12V, smyczy z karabińczykiem i odpinana końcówką, zakreślaczy 4 kolory. Ilość oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach