Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja systemu odbioru i oczyszczania ścieków komunalnych w Gminie Łochów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 675 12 35 , fax. 25 675 12 35
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 25 675 12 35, fax. 25 675 12 35
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja systemu odbioru i oczyszczania ścieków komunalnych w Gminie Łochów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja systemu odbioru i oczyszczania ścieków komunalnych w Gminie Łochów współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 2. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne, a także odpowiadały wymaganiom Zamawiającego. 3. Zamówienie składa się z IV części: 1) część I: Dostawa materiałów biurowych i innych materiałów promocyjnych; 2) część II: Dostawa i montaż tablic informacyjnych, pamiątkowych oraz tabliczek grawerowanych; 3) część III: Dostawa stołów i krzeseł konferencyjnych; 4) część IV: Dostawa maskotek pluszowych. 4. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów promocyjnych, jak również wykonanie, dostawę i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych dla Beneficjenta oraz tabliczek grawerowanych. Szczegółowe wymagania odnośnie materiałów promocyjnych, w tym wymiarów i kolorystyki znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ - wykaz materiałów promocyjnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania materiałów promocyjnych stanowiących przedmiot umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ - wykaz materiałów promocyjnych oraz zgodnie z wytycznymi Instytucji Finansującej, które stanowią w szczególności: 1) Zasady promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. 2) Zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania wskazanej przez Zamawiającego metody nanoszenia oznaczeń lub metody równoważnej. 7. Naniesione oznaczenie musi być wysokiej jakości tj. musi być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i odpowiedzialność do siedziby Zamawiającego. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. 10. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 11. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone materiały spełniały odpowiednie normy krajowe i europejskie i były dopuszczone do użytkowania w Polsce. 12. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały promocyjne objęte były 12 miesięczną gwarancją jakości. 13. Wykonawca otrzyma niezbędne logo drogą elektroniczną w postaci plików jpg wraz z wyciągiem z Księgi Identyfikacji Wizualnej w ciągu 1 dnia od podpisania umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w oznakowaniach na materiałach, polegających na dodawaniu tekstu, odejmowaniu tekstu lub dokonywaniu innych zmian w napisach tekstowych, a także możliwość rezygnacji lub dodania nowego elementu, na etapie akceptacji projektu. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnień dotyczących przedmiotu zamówienia w niżej wymienionych terminach: 1) w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu projekty graficzne oznaczeń dla każdego materiału promocyjnego (pliki w formacie PDF lub jpg przesłane zostaną pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego), 2) Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zaakceptuje projekty graficzne lub zgłosi do nich uwagi a Wykonawca w ciągu następnych 2 dni roboczych uwzględni ewentualne uwagi do projektów graficznych i ponownie przedstawi projekty do akceptacji, 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji zdjęć zaoferowanych materiałów reklamowych w terminie 7 dni od podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach