Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej KSOW i PROW

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej KSOW i PROW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznakowanych zgodnie z projektem graficznym materiałów promocyjnych z grupy odzież i elektronika na potrzeby Województwa Łódzkiego dla Departamentu Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich, z podziałem na 2 zadania według poniższego zestawienia: Zadanie nr 1 Odzież: Płaszcze przeciwdeszczowe, Polary Zadanie nr 2 Elektronika: Pendrive-y, Smycze z pamięcią przenośną, Podkładki pod mysz z 4-portowym wejściem USB, Zegary biurkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 7A-B do SIWZ Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiałów promocyjnych. Projekty graficzne logotypów, jakie powinny zostać umieszczone na dostarczonych materiałach, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy w postaci pliku elektronicznego oraz wydruku papierowego. Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w Załączniku Nr 7A-B do SIWZ, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta / Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku dostarczonych materiałów. Na materiały, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a)na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał (zakończył) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 1 tj. wykaże, że wykonał dostawę albo dostawy płaszczy przeciwdeszczowych i polarów w ramach jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10.000,00zł brutto albo w ramach dwóch odrębnych zamówień o łącznej wartości min. 10.000,00zł brutto. Wykonawca musi także wykazać, że dostawy te zostały wykonane należycie, b)na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania nr 2, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał (zakończył) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 2 tj. wykaże, że wykonał po jednej dostawie każdej z pozycji składającej się na ww. zadanie tj. po jednej dostawie pendriveów, smyczy z pamięcią przenośną, podkładek pod mysz oraz zegarów, zrealizowane o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Wykonawca musi wykazać, że dostawy te zostały wykonane należycie, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ), - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ), następujące dokumenty: - na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 6.1.1 SIWZ: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 6.1.2 SIWZ: a)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach każdego zadania z osobna wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z treścią opisu niniejszego warunku zawartym w pkt 6.1.2 a) SIWZ dla Zadania nr 1 i w 6.1.2 b) SIWZ dla Zadania nr 2 oraz zgodnie ze wzorem wykazu dostaw opracowanym dla poszczególnych zadań, znajdującym się na Załączniku nr 5 do SWIZ - oraz dokument lub dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b)formularz stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) podpisuje pełnomocnik (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c)formularz stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie; d)wykaz wykonanych dostaw, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie lub każdy z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach