Federacja Zielonych "Gaja" ogłasza przetarg
- Adres: 71-374 Szczecin, ul. 5 Lipca 45
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 489 42 33 , fax. 91 489 42 33
- Data zamieszczenia: 2012-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Federacja Zielonych "Gaja"
ul. 5 Lipca 45 45
71-374 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 489 42 33, fax. 91 489 42 33
REGON: 81049789300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gajanet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych na seminaria w ramach projektu Ogólnopolska kampania informacyjno edukacyjna na rzecz usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa poniżej wymienionych materiałów promocyjnych, na seminaria w ramach projektu Ogólnopolska kampania informacyjno edukacyjna na rzecz usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest. 2.510 sztuk długopisów drewnianych, posiadających certyfikat świadczący o ich wyprodukowaniu z uwzględnieniem odpowiedzialnej gospodarki leśnej, wielorazowych, nielakierowanych, kolor wkładu niebieski, wym. 14,5 cm x 0,9 cm. W etui tekturowym o gramaturze 280g na m2 z kartonu certyfikowanego wyprodukowanego z makulatury. Nadruk na długopisie dwustronny jednokolorowy. Nadruk na etui jednokolorowy dwustronny. 2.510 szt. notesów z nadrukiem, format A4, papier z makulatury offset 80g na m2, klejony u góry, ilość kartek 15, z tyłu karton 300 g na m2, nadruk full color (pełny kolor). 2.510 szt. papierowych teczek z nadrukiem. Teczka ofertowa z kartonu certyfikowanego z makulatury 350 g na m2, z dwiema zakładkami, nadruk 1 kolor. 2.510 szt. toreb bawełnianych z kwalifikowanej bawełny organicznej, posiadającej certyfikat potwierdzający jej pochodzenie z upraw rolnictwa ekologicznego, w kolorze ecru, 140 g na m2, wymiary: 38 x 40cm, długość ucha 15 cm, nadruk full color (pełny kolor) z obu stron torby. 2.510 szt. pendrives (pamięci USB) 2GB wykonanych z makulatury, nadruk dwustronny 1 kolor. Projekty nadruku (oznaczenia) dla wszystkich produktów dostarcza Zamawiający. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są nazwy znaków towarowych, patenty lub pochodzenie należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne. Dostawa materiałów ma nastąpić do dnia 7 maja 2012r. Wymagany okres gwarancji na dostarczone materiały wynosi 12 miesięcy licząc od daty odbioru dostawy. Zapłata zostanie dokonana w terminie 21 dni od dnia wykonania przez Wykonawcę dostawy i przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury. Dostawa ma być wykonana do siedziby Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również transport, wyładunek oraz wniesienie materiałów we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gajanet.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla ZUT w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo - biurowych przez okres 24 miesięcy dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów papierniczych i tonerów.
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna (realizowana etapami) dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku
Dodano: 2016-03-08 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru biurowego do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-03-08 - Materiały biurowe
Dodano: 2016-01-26