Województwo Łódzkie ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
al. Piłsudskiego 8 8
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
REGON: 47207171500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Łódzkiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Województwa Łódzkiego związanych z obchodami 90-lecia Województwa Łódzkiego, z podziałem na 2 zadania: Zadanie Nr 1 Dostawa smyczy łańcuszkowych, smyczy materiałowych, kubków, met - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a)na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania Nr 1, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonał (zakończył) dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawach materiałów promocyjnych obejmujących dostawy smyczy łańcuszkowych, smyczy materiałowych, kubków oraz metalowych notesów z długopisem, w ramach jednego lub dwóch zamówień o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto oraz że dostawy te zostały wykonane należycie b)na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania Nr 2, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - wykonał (zakończył) dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawach materiałów promocyjnych obejmujących dostawy toreb i teczek w ramach jednego lub dwóch zamówień o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto oraz że dostawy te zostały wykonane należycie 3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z nich winien wykazać spełnienie warunku określonego w pkt 2 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uwaga: Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według Załącznika do SIWZ Nr 3, c)oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 4. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika Nr 5 do SIWZ b)Dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy zostały wykonane należycie 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b)formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 3 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik, (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c)formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 4 (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2016-05-17 - Gmina Maków - Regionalnym Centrum Innowacji i Rozwoju - gadżety promocyjne, promocja.
Dodano: 2016-05-11 - wykonanie i dostawa materiałów promujących kolej jako ekologiczny środek transportu w Województwie Łódzkim
Dodano: 2016-05-10 - Gmina Maków - Regionalnym Centrum Innowacji i Rozwoju - gadżety promocyjne, promocja
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2016-04-20 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostki organizacyjnej UŁ
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostki organizacyjnej UŁ
Dodano: 2015-11-30 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i zakup materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby projektu Twoje Serce Twoim Życiem Program Zmniejszania Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia, realizowanego w ramach Programu PL 13 Ograniczanie Społecznych Nierówności w Zdrowiu dofinansowanym z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz środków budżetu państwa
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2015-11-02