Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
- Data zamieszczenia: 2014-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32 32
30-070 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
REGON: 35161250100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie podzielone jest na trzy części, zgodnie z opisem zawartym w pkt. 2. - 4. 2. Część I zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, zwanych dalej materiałami promocyjnymi, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1a do Części I SIWZ (Formularz cenowy). 3. Część II zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1b do Części I SIWZ (Formularz cenowy). 4. Część III zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego artykułów o charakterze promocyjno-reklamowym, na potrzeby projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. Małopolskie Obserwatorium Polityki Społecznej - Etap I, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 1c do Części I SIWZ (Formularz cenowy). 5. Wymagania w zakresie dostawy materiałów promocyjnych. Zamawiający wymaga, aby: - dostarczany towar był zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 1a-1c do Części I SIWZ); - wszystkie oferowane materiały były nowe, pakowane w opakowania jednostkowe lub zbiorcze; - Wykonawca zapewnił wymianę wadliwego towaru na towar nowy, wolny od wad, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, w terminie pięciu dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; - Wykonawca zapewnił na własny koszt transport towaru wraz z wniesieniem do pomieszczenia przeznaczonego na jego składowanie w budynkach Zamawiającego zlokalizowanych pod adresem: Kraków - ul. Piastowska 32 oraz ul. Lea 112; - dostawy odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do 16:00; - Wykonawca udzielił min. 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przez siebie materiały, w tym również obejmującej wady fizyczne ujawnione w trakcie eksploatacji. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za niewłaściwą jakość materiałów promocyjnych wynikającą z winy producenta; - Materiały promocyjne zostaną opatrzone logotypami i informacjami spośród przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, w tym: 1) Logotypy Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki muszą spełniać wymagania zawarte w graficznej specyfikacji flagi Unii Europejskiej (dostępnej na stronie http://europa.eu/abc/symbols/emblem/graphics1_pl.htm) oraz Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 31 grudnia 2013 r., dostępnych pod adresem: http://www.efs.gov.pl/zpfe/documents/wytyczne_dot_oznacz_projektow_po_kl_31122013.pdf 2) Materiały muszą być zgodne z Wytycznymi ws. informacji i promocji Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy, dostępnymi pod adresem: http://www.programszwajcarski.gov.pl/dokumenty/wytyczne_info_promo/strony/wytyczne_ws_informacji_i_promocji_021110.aspx - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla uczestników Studiów Podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Górnictwa Podziemnego KC-zp.272-282/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa 12 tysięcy sztuk etui z folii PCV transparentnej z nadrukiem 3 kolorowym na Elektroniczne Legitymacje Studenckie dla CKE AGH. KC-zp.272-272/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa materiałów reklamowych dla WIEiT
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa kubków reklamowych z nadrukiem
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-03-18 - Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Promocji Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa materiałów reklamowych dla WIEiT - KC-zp.272-61/16
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla uczestników Studiów Podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny - nr sprawy KC-zp.272-19/16
Dodano: 2016-02-01