Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji działań z zakresu Łódzkiej Regionalnej Sieci Teleinformatycznej

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 426 633 391
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 426 633 391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lodzkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji działań z zakresu Łódzkiej Regionalnej Sieci Teleinformatycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego, fabrycznie nowych materiałów promocyjnych, oznaczonych logotypem Łódzkiej Regionalnej Sieci Teleinformatycznej oraz 100-lecia województwa łódzkiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części (zadań). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj. Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wszystkie wolne miejsca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wypełnić Wykonawca, o ile z treści Formularza ofertowego nie wynika inaczej), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (ceny w formularzu powinny być podane zgodnie z pkt 13 SIWZ), 2) Próbka materiału w zależności od Zadania, na które składana jest oferta, która oceniana będzie pod względem jakości w kryterium „Jakość” (punkt 14.5.2 SIWZ); 3) Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej, - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - oświadczenia z pkt III.3 nin. ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty próbki oferowanych materiałów promocyjnych (o czym mowa w punkcie 2 powyżej), w zależności od Części/Zadania, na które składana jest oferta. Składając ofertę: w Zadaniu Nr 1, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę etui na karty zbliżeniowe (RFID); w Zadaniu Nr 2, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę pendrive metalowego 32 GB; w Zadaniu Nr 3, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę zestawu piśmienniczego w pudełku; w Zadaniu Nr 4, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę zestawu narzędzi w etui; w Zadaniu Nr 5, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę 3-krotnie składanego parasola; w Zadaniu Nr 6, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę zapinanej na zamek teczki A4; w Zadaniu Nr 7, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę torby żeglarskiej; w Zadaniu Nr 8, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbkę podkładki w ergonomicznym kształcie pod mysz z żelową poduszką. Próbki mają odpowiadać opisowi zawartemu w Szczegółowym Opisie Zamówienia (Załącznik Nr 1 do SIWZ), bez logotypów. Będą one oceniane w kryterium przyjętym przez Zamawiającego do oceny - „Jakość” (punkt 14.5.2 SIWZ). Wszystkie próbki (służące do oceny w kryterium „Jakość”) mają odpowiadać tym materiałom, które będą ewentualnie później dostarczane przez danego Wykonawcę. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu! W związku z powyższym, nie złożenie próbki w zadaniu/części, na które składana jest oferta, oznaczać będzie niezgodność złożonej oferty z SIWZ lub w sytuacji, w której złożone próbki nie pozwolą na dokonanie oceny oferty w kryterium „Jakość”, oferta zostanie odrzucona, jako oferta której treść nie odpowiada treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach