Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Kompetencje studentów UR kluczem do sukcesu na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 4.1.1 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
    ul. Rejtana 16c 16c
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
    REGON: 69156004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Kompetencje studentów UR kluczem do sukcesu na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 4.1.1 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu Kompetencje studentów UR kluczem do sukcesu na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 4.1.1 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie ze szczegółówym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie nr 1: Teczka konferencyjna A4 z klipem i uchwytem na długopis, notes A4 w kratkę - bloczek, wizytówki, kalendarz trójdzielny na rok 2010, zestaw wieczne pióro + długopis dobrej jakości, metalowy kubek termoizolacyjny, metalowy brelok, torba papierowa, Pen Drive - w ilościach podanych w zał. nr 1a i 1b do siwz. Zadanie nr 2: Pen Drive - 2 GB - szt. 240 Zadanie nr 3: Segregator - A4 - szt. 60
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży podpisaną ofertę wraz z podpisanym opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisanym formularzem cenowym. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1,2,3 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 u.P.z.p. Wykonawca posiada uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z ustawą z dnia 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej. (Dz.U. z 2004 r. nr 173 poz.1807 z p. z.). W stosunku do Wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie otwarto likwidacji, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku (art.24 ust. 1 pkt 2 u.P.z.p.). Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 3) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Wykonawca zawrze umowę na zasadach określonych w projekcie umowy Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń w sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty (zał. nr 1 do siwz), opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1a do siwz), formularz cenowy (zał. nr 1b do siwz). Oświadczenie, którego wzór stanowi zał. nr 2 do siwz - podpisane przez Wykonawcę. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, ważne - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument pełnomocnictwa. Podpisany projekt umowy (zał. nr 3 do siwz)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach