Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 20-609 Lublin, ul. Filaretów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
- Data zamieszczenia: 2019-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Filaretów 44
20-609 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
REGON: 60972765000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Zał. Nr 2.1-2.4 do SIWZ. Ilekroć w Załącznikach Nr 2.1-2.4 do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiałów promocyjnych lub ich producenta – Zamawiający dopuszcza złożenie urządzeń równoważnych, zaś podane cechy materiałów należy rozumieć jako wymagania minimalne ( nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów promocyjnych wskazanych w Załącznikach 2.1-2.4 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. II. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 i 6.4 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1) oraz w pkt 6.3 ppkt. 1) i w pkt. 6.4 SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 oraz pkt 6.3 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Biura Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2024-03-11 - Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-11-13 - Dostawa gadżetów promocyjnych.
Dodano: 2023-10-18 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-08-29 - Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym dla Gminy Lublin – 3 części.
Dodano: 2023-08-16 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-08-10 - Dostawa materiałów promocyjnych dla pracowników Wydziału Mechanicznego
Dodano: 2023-06-15 - Zakup materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Politechnik Lubelskiej
Dodano: 2023-05-17