Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
- Data zamieszczenia: 2014-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych do projektu nr LT-PL/191 pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w rejonie transgranicznym, realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych do projektu nr LT-PL/191 pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w rejonie transgranicznym, realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013. 2. Przedmiotem dostawy będą : a) Długopisy: 140 szt. (materiał: długopis jednorazowy plastikowy z wkładem w kolorze niebieskim, trwała kulka z węglików spiekanych max. gr. 1,0 mm, na każdym długopisie nadrukowany kolorowy pasek z logotypem Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013 oraz flagą Unii Europejskiej wraz z wymaganymi oznaczeniami (wzór paska z logotypami w załączeniu), towar zapakowany w woreczki foliowe i dostarczony w jednym kartonowym pudełku z opisem Długopisy - 140 sztuk). b) Kredki: 140 kpl. (materiał: kredki szkolne, drewniane, ołówkowe, sześciokątne, temperowane, 12 kolorów w każdym kpl., na każdym komplecie kredek (opakowaniu) nadrukowany kolorowy pasek z logotypem Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013 oraz flagą Unii Europejskiej wraz z wymaganymi oznaczeniami (wzór paska z logotypami w załączeniu), towar zapakowany w pudełko kartonowe z opisem: ,Kredki - 140 kpl.). 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu cenowym. 4. Na materiałach objętych dostawą Wykonawca umieści w sposób trwały odpowiednie logotypy i informacje opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. 5. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy. 7. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 8. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 9. Zamówienie dotyczy projektu Projekt nr LT-PL/191 pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w rejonie transgranicznym realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/zamo_publ_w_2014_lista.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 WOG i instytucji będących na zaopatrzeniu. Z podziałem na trzy części.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa papieru do ploterów oraz materiałów biurowych, w tym papieru do kserokopiarek w 2016 r.
Dodano: 2016-02-19 - DOSTAWA WYROBÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i akcesoriów różnych. Oznaczenie postępowania DA-ZP-252-103/15
Dodano: 2016-01-05 - II dodatkowa dostawa materiałów biurowych w 2015 r.
Dodano: 2015-08-07 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-04-03 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych na rzecz 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego oraz Klubu 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego
Dodano: 2015-03-27 - usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13
Dodano: 2015-03-09 - sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek- kserokopiarek na potrzeby Funduszy Pożyczkowych i Funduszu Poręczeniowego
Dodano: 2015-03-03