Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, G. Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 347 18 99
  • Data zamieszczenia: 2018-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii
    G. Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 347 18 99
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na.3 części:Część 1: materiały drukowane, w tym:1.1torba papierowa mini, 1.2torba papierowa mała, 1.3zakładka magnetyczna, 1.4 naklejka samoprzylepna (wersja angielska), 1.5 naklejka samoprzylepna (wersja polska), 1.6 naklejka samoprzylepna (I  WZiE), 1.7naklejka samoprzylepna (okrągła), 1.8 deska z klipem A4. Część 2: materiały standardowe, w tym: 2.1długopis slim z touchpenem 2.2ołówek 2.3długopis 2.4 smycz 2.5 brelok odblaskowy 2.6 kabel USB – opaska na rękę2.7 pendrive USB – opaska na rękę 2.8 pins magnetyczny 2.9 etui na długopisy 2.10 notes. Część 3: materiały tekstylne, w tym: 3.1 wielofunkcyjna chusta/bandana 3.2 obrus reklamowy – duży 3.3 obrus reklamowy – mały 3.4 skarpetki z nadrukiem 3.5 torba/teczka na dokumenty3.6 flaga materiałowa. Zamówienie służy realizacji zadań obejmujących promocję Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.4.Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji (dla części 2 oraz 3). W przypadku konieczności zwiększenia zakresu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w części 2 i 3 przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 5.Szczegółowe liczby asortymentu zarówno dla zamówienia podstawowego, jak i zamówienia z prawa opcji (dla części 2 oraz 3) zostały zawarte w formularzu rzeczowo - cenowym stanowiącym załącznik 2a,2b oraz 2c do SIWZ. 6.Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane w takich samych terminach jak zamówienie podstawowe, w cenach jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym złożonym wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania wszystkich nakładów w ramach zamówienia objętego prawem opcji. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.7.Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad, i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej następujące wymagania: • funkcjonalności tj. powinien spełniać swoje przeznaczenie, materiały mają zapewniać łatwe i bezproblemowe korzystanie; • trwałości tj. materiał nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu); • estetyki i precyzji wykonania tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia materiału podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części są dobrze dopasowane oraz zamocowane, graficzne elementy materiału nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodującym tym samym zabrudzenia skóry. 8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na poszczególne pozycje asortymentowe przedmiotu zamówienia, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń.Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta. Wykonawca może udzielić gwarancji na okres dłuższy. Wykonawca określa okres gwarancji w formularzu oferty. Zamawiający wymaga dostarczenia dla każdego zamawianego materiału promocyjnego dokumentu potwierdzającego udzielenie gwarancji oraz okres, na jaki została udzielona (karty gwarancyjnej). W przypadku niedostarczenia karty gwarancyjnej oraz okres, na jaki została udzielona (karty gwarancyjnej). W przypadku niedostarczenia karty gwarancji umowa i/lub faktura stanowi dokument gwarancyjny. 9.Dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. 10.Pozostałe warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5a (dla części 1) i nr 5b (dla części 2 oraz 3) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach