Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 8 części

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 8 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 8 części: Część 1 – dostawa drukowanych materiałów informacyjno-promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; część 2 – dostawa drukowanych materiałów reklamowych na potrzeby promocji Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; część 3 – dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby promocji Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; część 4 – dostawa tekstyliów z nadrukiem na potrzeby promocji Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; część 5 – dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby promocji Biura Programu ERASMUS+, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; część 6 – dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych drukowanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; część 7 – dostawa i montaż oznaczeń zewnętrznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; część 8 – dostawa i montaż oznaczeń wewnętrznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający żada, aby Wykonawca: 1/ Wykonał przedmiot zamówienia z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2/ wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności od dnia otrzymaniu faktury VAT przez Zamawiającego, za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę; 3/ dostarczony przedmiot zamówienia musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, 4/ udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres: - w części 1, 2, 3, 4, 5, 6- 12 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru; - w części 7, 8 co najmniej - 12 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru 5/ w zakresie części 1 (pozycja 2, 3, 4): - przed przystąpieniem do druku uzyskał akceptację Zamawiającego próbnego wydruku egzemplarza (okładka + 4 wybrane strony, przy zachowaniu wymaganych danych zawartych w specyfikacji), który należy dostarczyć Zamawiającemu w formie papierowej, na koszt Wykonawcy; - dostarczył wydrukowane materiały (dotyczy pozycji 2, 3, 4) zapakowane w paczki, po 50 sztuk w paczce; - zapewnił transport do siedziby Zamawiającego wraz z wzniesieniem do magazynu centralnego ul. Akademickiej 12A. 6/ w zakresie części 2, 3, 4, 5: - uzyskał akceptację Zamawiającego na każdy projekt graficzny nadruk/znakowanie/grawer; -zapewnił transport do siedziby Zamawiającego wraz z wzniesieniem do magazynu centralnego ul. Akademickiej 12A; 7/ w zakresie części 6: - przed przystąpieniem do druku uzyskał akceptację Zamawiającego – próbnego wydruku formularza (okładka + 4 wybrane strony), który musi być dostarczony do Zamawiającego w formie papierowej, na koszt Wykonawcy; - wydrukowane materiały mają zostać zapakowane w paczki, po 100 sztuk w paczce; - zapewnił transport do siedziby Zamawiającego wraz z wzniesieniem do magazynu centralnego ul. Akademickiej 12A 8/ w zakresie części 7 i 8: - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag i sugestii podczas prac graficznych; - każdorazowo przy projekcie graficznym Wykonawca zobowiązany jest do zaprezentowania dwóch różnych projektów graficznych i uzyskania akceptacji Zamawiającego, projekty wszystkich tablic i drogowskazów powinny stanowić spójną całkość - dostawa i montaż przedmiotu umowy odbędzie się na terenach Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie; Zamawiający wskaże dokładne miejsca w ciągu 1 dnia roboczego po podpisaniu umowy - Wykonawca we własnym zakresie, zabezpieczy i oznakuje teren prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami; Dodatkowe informacje dotyczące części 7: - Wykonawca wykona wszystkie konstrukcje stalowe według wykonanego przez siebie rysunku inżynieryjno-konstrukcyjnego; - stalowe konstrukcje będą spełniać normy bezpieczeństwa i wytrzymałości na strefy wiatrowe w Polsce kl.1 - wszelkie prace prowadzone przez Wykonawcę będą prowadzone zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 – Prawo budowlane , Polskimi Normami i sztuką budowlaną oraz przepisami BHP. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną za skutki ewentualnych wypadków. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych prac, dostaw oraz zastosowanych podzespołów i materiałów. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 7. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikami do SIWZ (załącznik od nr 1 do 8 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 8. Termin wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia: W części 1 – sukcesywane dostawy, licząc od dnia podpisania umowy do 15 lutego 2022r, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego, przy czym termin dostawy częściowej nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożonego zapotrzebowania. Zamawiający przewiduje: - Plakat A2 – 2 transze: I transza 750 sztuk do 15 listopada 2020r; II transza do 15 lutego 2021r; - Informator wizerunkowy w języku polskim i w języku angielskim do 30 listopada 2020r; - Informator z ofertą edukacyjną – 3 transze: I transza 2 000 sztuk do 15 lutego 2021r, II transza 5 000 sztuk do 31 sierpnia 2021r, III transza 3 000 sztuk do 15 lutego 2022r; W części 2 - sukcesywane dostawy, licząc od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2021r, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego, przy czym termin dostawy częściowej nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożonego zapotrzebowania: Zamawiający przediwuje: - I transza do 30 listopada 2020r, -II transza do 30 kwietnia 2021r. W części 3 – do 60 dni, licząc od dnia podpisania umowy, dostawa ma charakter jednorazowy; W części 4 - do 60 dni, licząc od dnia podpisania umowy, dostawa ma charakter jednorazowy; W części 5 – do 30 dni, licząc od dnia zawarcia umowy, dostawa ma charakter jednorazowy W części 6 – sukcesywane dostawy, licząc od dnia podpisania umowy do 30.04.2021r, w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego, przy czym termin dostawy częściowej nie może być dłuższy niż 14 dni od dnia złożonego zapotrzebowania. Zamawiający przewiduje: 1/ w pozycji 1 - I transza 250 szt. wersji angielskiej, 250 szt. wersji rosyjskiej, do 15.09.2020r, II transza 250 szt. wersji angielskiej, 250 szt. wersji rosyjskiej, do 30.04.2021; 2/ w pozycji 2 – I transza 250 szt. wersji angielskiej, 250 szt. wersji rosyjskiej do 15.09.2020r; II transza 600 szt. wersji angielskiej, 400 szt. wersji rosyjskiej. do 30.04.2021; 3/ w pozycji 3 – jednorazowa dostawa. W części 7 - do dnia 30.09.2020r, licząc od dnia podpisania umowy, dostawa ma charakter jednorazowy W części 8 – do dnia 30.09.2020r, licząc od dnia podpisania umowy, dostawa ma charakter jednorazowy 9.Część 1, 2, 6 Termin dostawy częściowej – do 14 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Za zaoferowanie terminu dostawy częściowej wynoszący: od 1 do 7 dni – 40 pkt od 8 do 13 dni – 20 pkt 14 dni – 0 pkt 1/ Termin wykonania dostawy częściowej należy określić przez wskazanie konkretnego dnia kalendarzowego. 2/ Zamawiający zastrzega, że odrzucone zostaną te oferty, w których termin wykonania dostawy częściowej będzie dłuższy niż 14 dni, licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego zapotrzebowania. Część 3, 4, 5 - Termin wykonania należy określić w dniach kalendarzowych. Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż określony poniżej: W części 3, 4 – w terminie do 60 dni licząc od dnia zawarcia umowy, W części 5 - w terminie do 30 dni licząc od dnia zawarcia umowy 10. Wykonawca otrzyma punkty na podstawie udzielonej gwarancji wynoszącej: - w części 7 i 8 – minimalnie 12 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin gwarancji jakości krótszy niż 12 miesiące w zakresie wszystkich części jego oferta zostanie odrzucona. Maksymalny punktowany termin gwarancji jakości wynosi 36 m-cy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin gwarancji wynoszący więcej niż 36 miesięcy to do obliczenia ilości punktów Zamawiający podstawi do wzoru (Go/36 x 40 pkt = G) w miejscu Go liczbę 36.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Zaleca się aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginału musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 1/Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2/ Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r poz. 1076 ze zmianami) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach