Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w uzdrowisku Sopot.

AQUA - Sopot sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-740 Sopot, ul. Polna 66-68
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 555 49 20 , fax. 0-58 555 49 21
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AQUA - Sopot sp. z o.o.
    ul. Polna 66-68 66-68
    81-740 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 0-58 555 49 20, fax. 0-58 555 49 21
    REGON: 22046157000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-sopot.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w uzdrowisku Sopot.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego, na koszt Wykonawcy, materiałów promocyjnych dla projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w uzdrowisku Sopot, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, działanie I Gospodarka wodno-ściekowa, nr Umowy o dofinansowanie POIS.01.01.00-00-017/08-00. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załączniku Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 Pzp. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 dostawy materiałów promocyjnych i reklamowych o wartości brutto nie mniejszej niż 50 tyś. PLN każda. W przypadku dostaw wykonywanych wymaga się, aby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem części dostawy o wartości co najmniej 50 tyś. PLN. Wykonawca musi także wykazać, że dostawy wykonane zostały należycie. W przypadku dostaw wykonywanych Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonana (zrealizowana) została część dostawy o wartości co najmniej 50 tyś. PLN. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1 w ofercie winny być złożone dokumenty, dla każdego z nich. Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, składa Pełnomocnik (Pełnomocnicy) reprezentujący wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców spełnienie warunków określonych w pkt. 2 i 3 oceniane będzie łącznie. Dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku/warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie, o którym mowa w art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ). c) wykaz wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych dostaw materiałów promocyjnych i reklamowych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) o wartości brutto nie mniejszej niż 50 tyś PLN każda z dostaw. W przypadku dostaw wykonywanych wymaga się, aby Wykonawca w wykazie dostaw wskazał wartość zrealizowanej części dostawy, która powinna wynosić co najmniej 50 tyś. PLN brutto. W wykazie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ należy podać: wartość, przedmiot, daty wykonania, odbiorców dostaw. d) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, a w przypadku dostaw wykonywanych - dokumenty potwierdzające należyte zrealizowanie części dostawy. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1)a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia określone w pkt. 3. znajdują odpowiednie zastosowanie. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawców widnieć będą kwoty określone w walucie obcej (innej niż PLN), Zamawiający przyjmie do przeliczenia tych wartości kurs przeliczeniowy waluty tj. średni kurs ogłoszony przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie zostanie opublikowany średni kurs ogłaszany przez NBP, Zamawiający przyjmie do przeliczeń średni kurs walut ogłoszony przez NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua-sopot.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach