Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5720366 , fax. 22 5720363
- Data zamieszczenia: 2015-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5720366, fax. 22 5720363
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-047/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, Pakiet 1 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby projektu BASTION Pakiet 2 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Współpracy z Zagranicą Pakiet 3 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Kongresu WIMC Pakiet 4 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby IFMSA Poland Pakiet 5 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Młodej Farmacji Pakiet 6 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby EMSA Pakiet 7 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Studentów WUM Pakiet 8 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Samorządu Doktorantów WUM Pakiet 9 - dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby ESN (Erasmus) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie Pakietów 1, 2 i 3 zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1: 1 300,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych); Pakiet 2: 500,00 zł (pięćset złotych); Pakiet 3: 600,00 zł (sześćset złotych); 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty; 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy. 7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w odniesieniu do Pakietów 4 - 9.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- produkcja toreb /Teraz czytam/
Dodano: 2016-07-27 - Promocja polskich szkół leśnych Ministra Środowiska w ramach współpracy międzynarodowej 2016 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie materiałów reklamowych z logo MSWiA
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów reklamowych (gadżetów) z logotypami w dwóch częściach
Dodano: 2016-07-20 - usługa korekty i redakcji tekstów w trzech częściach
Dodano: 2016-07-20 - Zakup materiałów promocyjno - biurowych w ramach 4 zadań, nr 157/BF/16/RŁ
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury PO IiŚ 2014-2020 oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego MF EOG na lata 2009-2014 oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów reklamowych z logotypami w 3 częściach
Dodano: 2016-06-16 - Druk materiałów promocyjnych Kultury Dostępnej i Platformy Kultury
Dodano: 2016-06-03 - Usługa w postaci wykonania wraz z dostawą materiałów reklamowych opatrzonych logo
Dodano: 2016-05-13