Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO DIALOG

Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" ogłasza przetarg

  • Adres: 02-943 Warszawa, ul. Limanowskiego 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 380 50 50 , fax. 22 380 50 52
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog"
    ul. Limanowskiego 23 23
    02-943 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 380 50 50, fax. 22 380 50 52
    REGON: 14214885300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpsdialog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH DLA CENTRUM PARTNERSTWA SPOŁECZNEGO DIALOG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego (oraz udzielenie gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru) następujących materiałów promocyjnych: 1).podkładki konferencyjna 500 szt. 2).wieszak na torbę składany 250 szt. 3).długopis cosmo 1000 szt. 4).parasol duży automatyczny 500 szt 5).parasol mały składany 250 szt. 6).pendrive mały z łańcuszkiem 200 szt. 7).pendrive silikonowy 300 szt. 8).kubki dwukolorowe 600 szt. 9).torba materiał bawełna 1500 szt. 10).torba papier 2000 szt. 11).teczka ecoskóra, środek imitacja zamszu 100 szt. 12).karteczki 4 kolory 300 szt. 13).zakładki 2000 szt. 14).teczka z gumka 1000 szt. 15).teczka ekonomiczna 1000 szt. 16).notes A4 500 szt. 17).notes A 5 500 szt. 18).kalendarz B5 200 szt. 19).kalendarz A5 50 szt. 20).kalendarz A6 100 szt. 21).kalendarz A 6 100 szt. 22).kalendarz trójdzielny 100 szt. 23).smycze 1500 szt. 24).identyfikatory 1500 szt. 25).ołówek 1500 szt. 26).gadżet na święta 200 szt. 27).piłka antystresowa 1000 szt. 28).zestaw piśmienniczy 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym ilość poszczególnych materiałów) został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz Załączniku nr 6 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cpsdialog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach