Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 20 21 , fax. 46 833 32 28
  • Data zamieszczenia: 2013-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 20 21, fax. 46 833 32 28
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (w tym wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego) fabrycznie nowych, nie nienoszących zmian używania, wolnych od wad, pełnowartościowych materiałów promocyjnych w ilościach i rodzajach wskazanych w załączniku nr 1 do oferty. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Zakup materiałów promocyjnych. 2.2 Uzgodnienie z Wykonawcą kolorów materiałów promocyjnych i nadruków przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 2.3 Umieszczenie na wszystkich materiałach promocyjnych oznaczeń logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej, według wskazówek Zamawiającego oraz zgodnie ze wcześniej zaakceptowanym przez Zamawiającego wzorem. 2.4 Transport materiałów promocyjnych do Zamawiającego - 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. 37. 3. Wymagania: 3.1 Wszystkie zaoferowane materiały promocyjne muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 4 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). 3.2 Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 3.3 Nazwy własne artykułów promocyjnych zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów. W przypadkach wystąpienia nazw własnych producentów lub produktów dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych. 3.4 W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 3.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały promocyjne oraz na wykonane nadruki, grawery, tłoczenia, itp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inhort.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach