Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 20 21 , fax. 46 833 32 28
  • Data zamieszczenia: 2011-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 20 21, fax. 46 833 32 28
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (w tym wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego) fabrycznie nowych materiałów promocyjnych w ilościach i rodzajach (wymagania dotyczące ich wykonania wskazane w załączniku nr 1 do oferty). 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1 Zakup materiałów promocyjnych. 2.2 Uzgodnienie z Wykonawcą kolorów materiałów promocyjnych i nadruków przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 2.3 Umieszczenie na wszystkich materiałach promocyjnych oznaczeń logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej, według wskazówek Zamawiającego oraz zgodnie ze wcześniej zaakceptowanym przez Zamawiającego wzorem. 2.4 Transport materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego. 3. Wymagania: 3.1 Wszystkie zaoferowane materiały promocyjne muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 4 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). 3.2 Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 3.3 Nazwy własne artykułów promocyjnych zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę tych produktów. W przypadkach wystąpienia nazw własnych producentów lub produktów dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych. 3.4 W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego, co do oferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 3.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały promocyjne oraz na wykonane nadruki, grawery, tłoczenia, itp. 4. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia: 4.1 Czas trwania umowy od daty podpisania umowy do 20.01.2012 r. 4.2 Logo wraz z Księgą Znaku zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 4.3 Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wizualizacje wszystkich materiałów, a w razie potrzeby uwzględni uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do wizualizacji i przedstawi poprawione wizualizacje do akceptacji Zamawiającego. 4.4 Wykonawca dostarczy materiały promocyjne na ul. Pomologiczną 13. 4.5 Dostarczone materiały promocyjne muszą być oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiałów promocyjnych 5. Obowiązek dołączenia do oferty próbek produktów. 5.1 Do oferty należy dołączyć po jednej próbce produktów wymienionych w załączniku nr 1. 5.2 Nadruk oznaczeń, o których mowa w punkcie 4.3 nie jest konieczny na ww. próbkach. Próbki mają mieć jakikolwiek nadruk, naniesiony tą samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruków na materiałach dostarczonych w ramach realizacji umowy. 5.3 Po zakończeniu postępowania, na wniosek Wykonawcy złożony w ciągu 2 tygodni od daty zakończenia postępowania, Zamawiający zwróci próbki artykułów w stanie naruszonym, ze względu na konieczność poddania ich ocenie (testowaniu). Po tym okresie próbki będą podlegały likwidacji. 5.4 W formularzu cenowym (załącznik nr 1) Wykonawca jest zobowiązany podać dla każdego asortymentu model, markę, producenta oferowanego produktu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inhort.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach