Przetargi.pl
Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, Komendy Powiatowej Policji w Oławie oraz Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, Komendy Powiatowej Policji w Oławie oraz Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, Komendy Powiatowej Policji w Oławie oraz Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a, 1b, 1c i 1d) do SIWZ. b) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia podzielono na cztery, niżej wskazane części: Część 1: dostawa parasoli reklamowych i maskotek pluszowych Komisarz Lew dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1a do SIWZ wraz z załącznikami wizualizacyjnymi numer 1, 2 i 2a. Część 2: dostawa kolorowanek dla dzieci dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1b do SIWZ. Część 3: dostawa zawieszek i opasek odblaskowych dla Komendy Powiatowej Policji w Oławie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1c do SIWZ wraz z załącznikami wizualizacyjnymi numer 3 i 3a. Część 4: dostawa logo- smyczy odblaskowych, odblasków, samozaciskowych opasek odblaskowych, Polmisiów, kalendarzy, naklejek samoprzylepnych, breloczków, balonów, toreb papierowych planów lekcji, linijek i długopisów z nadrukiem oraz lizaków reklamowych dla Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment wskazany w załączniku asortymentowym (załącznik numer 1a do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1d do SIWZ wraz z załącznikiem wizualizacyjnym numer 4. c) Miejsce dostawy: Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia przypisany do: - części 1 i 2 postępowania - do Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 21, - części 3 postępowania - do Komendy Powiatowej Policji w Oławie, ul. Kopernika 1, - części 4 postępowania - do Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12G.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 721,00 zł. - w przypadku składania oferty we wszystkich częściach postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 1 postępowania wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 143,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 2 postępowania wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 65,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 3 postępowania wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 24,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w części 4 postępowania wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 489,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach