Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
- Data zamieszczenia: 2020-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48713403716, fax. +48717824171
REGON: 93015621600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Jelenia Góra. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. 2. Zamówienie obejmuje dostawę: - w części I: opaski na rękę samozaciskowej w ilości 1000 sztuk, kubka ceramicznego w ilości 39 sztuk, smyczy z karabińczykiem w ilości 600 sztuk, długopisu metalowego w ilości 200 sztuk, odblasku z nadrukiem w ilości 1700 sztuk, odblasku w kształcie kamizelki w ilości 1800 sztuk, teczki okolicznościowej na dyplomy w ilości 100 sztuk, kalendarza trójdzielnego na 2021 r. z treściami profilaktycznymi w ilości 400 sztuk; - w części II: maskotki „Komisarz Lew” w ilości 80 sztuk; wg opisu podanego w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z przykładową wizualizacją załączoną do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.5. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, , 3.2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 4 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 3.4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w lit. a). Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 3.2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 3.6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.7. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie materiałów reklamowych na potrzeby Powiatu Wrocławskiego z podziałem na 4 zadania.
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie materiałów promocyjnych dla CWCR OZ Wrocław
Dodano: 2023-12-21 - SZP/242-263/2023_Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2023-10-12 - Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych (16 zadań)
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby organizacji konferencji naukowej w projekcie pt. "Czy wiesz czym oddychasz?" Kampania eduk.-inform. na rzecz czyst. pow., nr projektu: LIFE17 GIE/PL/000631
Dodano: 2023-05-31 - Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk wielkoformatowy i niestandardowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
Dodano: 2021-03-17 - Przygotowanie, wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych z logo UWr. Zadanie 1-8
Dodano: 2021-01-28 - 615139-N-2020
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa spersonalizowanych gadżetów promocyjnych wraz z nadrukiem reklamowym w ramach projektu pn.: "Jelenia GÓRĄ możliwości - promocja gospodarcza Miasta i jeleniogórskich MŚP"
Dodano: 2021-01-22 - Wykonanie i dostawa materiałówpromocyjnych dla Działu Współpracy Międzynarodowej Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2021-01-12