Przetargi.pl
Dostawa materiałów pomocniczych,filtrów,szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. Staszica 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2439052 , fax. 063 2439057
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie
    ul. Staszica 16 16
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2439052, fax. 063 2439057
    REGON: 00077818800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów pomocniczych,filtrów,szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa materiałów pomocniczych, filtrów, szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części, zwane dalej -Pakietami, które obejmują: Pakiet Nr 1 - Materiały pomocnicze do badań; Pakiet Nr 2 - Filtry; Pakiet Nr 3 - Drobny sprzęt laboratoryjny; Pakiet Nr 4 - Szkło laboratoryjne . Szczegółowo określone w załącznikach nr 2-5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybrane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 261523300
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 9 do SIWZ oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( co najmniej 3 dostawy wraz referencjami), Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.2. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 8 do SIWZ, 2)oświadczenie na spełnienie warunku wynikającego z art. 26 ust.2b ustawy wg załącznika nr 7 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Ponadto w ofercie należy umieścić: 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy -Formularz oferty,który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, 3) wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe stanowiące załączniki nr 2-5 do SIWZ. 4) informację o zakresie części dostaw powierzonych podwykonawcom, jeżeli ich udział jest przewidziany w realizacji zamówienia wg załącznika nr 6 do SIWZ. 5) zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pssekonin.pis.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach